Terug naar overzicht
wij hebben: uw aanwezigheid, uw gelukwensen en uw lach,zijn het mooiste geschenk op onze huwelijksdag.Mocht u ons toch met iets willen verrassen Dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen...
Bij onze uitnodiging kan niet superveel tekst op. Dus wij hebben staan: cadeautip: envelopje - rekeningnummerIk heb dit al meer gezien en ik vind dit geen probleem zo!
Wat ook nog kan: Als je ons iets wilt schenken, gelieve aan ons spaarvarken te denken
Onze huisraad is reeds in kannen en kruiken maar ons spaarvarken kan wel een centje extra gebruiken
onze Ceremoniemeester kwam met een origineel idee op de proppen "Cadeautip = envelopje + 1Win For Life" Je zou maar eens geluk kunnen hebben hé
wij schrijven ook: moest U ons met iets willen verrassen, dan hopen wij dat het in envelopje zal passen.
Och! Mijn allereerste berichtje op het forum! **memorabel moment** Neen even serieus nu! Ik heb gelezen dat de zogenaamde etiquete voorschrijft dat als je om geld vraagt je er best ook bijzet waarvoor je het geld zal gebruiken. (een huwelijksreis, een verbouwing, een kinderkamer ;-)) kwestie dat de mensen weten waar hun centjes naar toe gaan. Veel succes @patrizia, wat een superidee!!
mocht u iets willen schenken maar kan u niets bedenken dan graag ( zo een tekening van een envelopje )
wij hebben ook geen traditioneel feest en zijn zelf ook niet meer piepjong ( ook al beide getrouwd geweest .. ) en ook al jaren samen. Wij hebben een powerpoint gemaakt met foto's van ons en de feestzaal en zo. Deze is dan proffesioneel op DVD gezet. Ivm de kadotip : aan bloemen en kado's hoeven julie niet te denken, wij zijn blij als jullie je aanwezigheid schenken. Vind je het toch gepast iets te kopen , dan staat deze rekening open. We stellen dat zeker op prijs, want van deze centjes gaan we op huwelijksreis Is mee verwerkt in die powerpoint voorstelling
Wij hebben ook geen traditioneel trouwfeest, hebben 4 kids samen en wij hebben gekozen voor het volgende: Onze uitzet is compleet Ons huis is aangekleed Dus mocht u ons iets willen schenken dan weet u waaraan wij denken.