TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patrizia
2-6-2012
|
18-3-2011 20:36:41
hoi, ik zou me er niet teveel zorgen over maken meid! Wij zitten met hetzelfde 'probleempje'... mijn nicht die 2 jaar geleden getrouwd is , had haar bruidsmeisjes (volwassen dames) allemaal in het paars gekleed en wij zijn van plan om ook diezelfde kleur te kiezen omdat mijn verloofde de kleur graag ziet... ennnn de jurk die ikzelf in gedachte heb ( eentje van Ian Stuart) trekt ook héél hard op dat wat zij aanhad! Maar ik wist op voorhand al dat we dezelfde stijl zouden hebben...
Ik dacht ook eerst om weer alles om te gooien, maar het is nu eenmaal wat WIJ graag zien.. ook al heb ik het al eerder bij iemand anders gezien, het maakt niet uit! Het is ONZE dag.. en ik trek me er niets van aan...
héél veel succes xxx
|
|
heidi
|
19-3-2011 7:22:20
Ik zou me er geen zorgen in maken, bij iedereen staat een kleedje anders, je haren zullen anders zijn en het gehele feest zal anders zijn... als dit nu ook jouw stijl van kleed was kan je daar toch weinig aan doen. Een jaar voor mijn huwelijk is een goede vriendin van mij getrouwd, wij hebben beiden dezelfde smaak, en mijn kleedje trok een beetje op dat van haar, maar mijn haar was helemaal anders en de juwelen maakte het ook meteen anders.
|
|
Leen
28-5-2011
|
19-3-2011 8:42:38
Zoals Heidi al aanhaalde staat bij iedereen een kleed anders. Het kan goed zijn dat als ik jou droomkleed zou aandoen, dat je zou zeggen dat je nog nooit zo'n lelijk kleed hebt gezien (en dan gewoon omdat het niet bij de persoon past, maar je denkt dan dat het kleed lelijk is!)
Je moet ook naar het totaalbeeld kijken, je make-up, je haren mooie gedaan en je hebt natuurlijk je vnetje aan je zijde die je zal laten stralen zoals niemand anders straalt!
|
|
Sarah
2-7-2011
|
20-3-2011 0:58:54
Het belangrijkste is dat het is zoals jullie het graag willen! al de rest doet er niet zoveel toe
, gewoon afgaan op je gevoel en niet teveel over redeneren anders ga je er laten misschien spijt van hebben dat je niet gedaan hebt wat je eigenlijk wou.
Misschien valt het de anderen niet eens op? Want inderdaad je bent een andere persoon, je styling is anders, enz, ... Uiteindelijk zijn er veel elementen die zowiezo in vele huwlijken terug te vinden zijn, en op elkaar lijken.
Je kan het natuurlijk es met die vriending bespreken, maar als dat een moeilijk onderwerp is bij haar, zou ik het niet zo aanbrengen, anders zal ze misschien denken dat het een kopie is omdat je het zelf aanbrengt, toon misschien eens een foto van het kleed of zo, bespreek een paar dingen waar je je zorgen over maakt es terloops en zie hoe ze reageert, en dan reageren van 'echt? ale dat was mij echt nog niet opgevallen!' Het maakt eigenlijk niet uit he, als het een vriendin is wil ze toch dat jij jouw droomhuwlijk hebt, en het hare is al voorbij, dus eigenlijk zou het zelfs nog een compliment zijn moest je er inspiratie uit opgedaan hebben.
Gewoon zeker niet veranderen voor wat iemand anders zegt/denkt/ of zou kunnen zeggen of denken. Maar die twijfel is er bij ieder van ons hoor, hebben ook een bevriend koppel dat ongeveer op zelfde moment trouwt en er is langs beide kanten ook al es effe paniek geweest van trekt het hier niet teveel op elkaar? maar nu geven we gewoon niet teveel details meer, zodat we niet beïnvloed kunnen worden om te veranderen, als we hetzelfde tof vinden, is dat misschien logisch dat we vrienden zijn he :)
Veel groetjes
Sarah
|
|
Katleen
24-9-2011
|
20-3-2011 20:24:10
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik ga inderdaad proberen me er niet te veel van aan te trekken. Het belangrijkste is dat mijn ventje het mooi vindt...
Gisteren zag ik die vriendin nog en ze zei dat ze heel benieuwd was naar mijn kleed. Was wel even slikken. :-)
Maar vanaf nu proberen we er niet meer te veel aan te denken, is toch te laat en ik ben nog altijd blij met het kleed!!!
|
|
Leontine
3-6-2011
|
21-3-2011 11:17:42
Misschien wel kijken voor een andere fotograaf, anders heb je ook nog dezelfde stijl van foto's......
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|