Terug naar overzicht
Ook hier nog 105 dagen te gaan. Het begint nu echt wel snel te gaan. groetjes
Ik nog 70 en ook nog steeds geen schoenen omdat ik platte wil! Heb wel al als back-up de trouwschoenen van mijn zus hier liggen..
Hey Sarah,een leuk gevoel, he, die schoenen hebben? Nu zal, net zoals bij mij , het inlopen van de schoenen beginnen:) Leen, je wil platte schoenen? Ik zag in Van Loock een paar schoentjes dat echt net een ballerina leek, maar wél met een hakje. Superstabiel, want het was een soort dansschoenachtig hakje. Ik ben uiteindelijk toch voor de hogere hak gegaan, maar de lagere hak zou misschien wel iets voor jou zijn? groetjes!
Ben ook bij Moernaut geweest. ;-)
Hei Leen, moeten het echt platte zijn? Of mag een klein hakje? Ik heb bij Moernaut een merk gevonden dat echt suuuupercomfortabel is met een klein hakje, het noemt Biography, zijn wel speciale schoen, met kant op (maar niet te klassiek hoor) en ze zijn wel kostelijk (toch wel 300 euro of zo) maar als comfort belangrijk is, een aanrader. Misschien es op internet kijken of de stijl je aanstaat en natuurlijk of je er zoveel geld wil aan geven. Ik heb er uiteindelijk niet voor gekozen,omdat ik ze te laag vond, maar ga in de solden zeker terug voor een paar pumps voor alledag ;) Hei Ruth, is inderdaad een supergevoel, was er echt ongerust en bijna depressief over, ben nogal een schoenenfreak en wou dus ook echt speciale schoenen (ook al zie je er bijna niks van onder het kleed). Ben ze nog niet aan het inlopen want ga eerst passen met kleed en moest om de een of andere reden niet goed zijn, mag ik ze nog terugdoen. En ja Vanessa het begint echt wel te korten he nu, meer zenuwen toch, maar ook wel meer genieten, omdat het nu echt zo samen begint te komen en de dingen concreter worden :) Groetjes aan allemaal
Hoi, Welke merken hadden ze zoal in de winkel waar jij geweest bent? Ik ben ook een echte schoenenfreak en iedereen verwacht dat ik echte wow-schoenen zal dragen, wat natuurlijk de druk nogal vergroot :p. Groetjes!