Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

shoehunting

18-3-2011 21:00:07
Vandaag, met nog 105 dagen op de teller, en nog een week te gaan voor de eerste pasbeurt, schoenen gevonden en gekocht!!!
Heel veel en lang gezocht, omdat ik geen klassieke trouwschoenen wou, een aanrader vind ik is Moernaut in Sint-Gillis Dendermonde.
Heel veel keuze, en heel erg behulpzame en vriendelijke bediening.

Gewoon voor wie nog op zoek is ;)

Sarah
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 684

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik18-3-2011 21:32:54

Ook hier nog 105 dagen te gaan. Het begint nu echt wel snel te gaan.

groetjes

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik19-3-2011 8:34:02

Ik nog 70 en ook nog steeds geen schoenen omdat ik platte wil!
Heb wel al als back-up de trouwschoenen van mijn zus hier liggen..

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik19-3-2011 10:51:02

Hey Sarah,een leuk gevoel, he, die schoenen hebben? Nu zal, net zoals bij mij , het inlopen van de schoenen beginnen:)

Leen, je wil platte schoenen? Ik zag in Van Loock een paar schoentjes dat echt net een ballerina leek, maar wél met een hakje. Superstabiel, want het was een soort dansschoenachtig hakje. Ik ben uiteindelijk toch voor de hogere hak gegaan, maar de lagere hak zou misschien wel iets voor jou zijn?

groetjes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-3-2011 13:21:57

Ben ook bij Moernaut geweest. ;-)

Sarah
2-7-2011
 Meld misbruik20-3-2011 0:38:29

Hei Leen, moeten het echt platte zijn? Of mag een klein hakje?
Ik heb bij Moernaut een merk gevonden dat echt suuuupercomfortabel is met een klein hakje, het noemt Biography, zijn wel speciale schoen, met kant op (maar niet te klassiek hoor) en ze zijn wel kostelijk (toch wel 300 euro of zo) maar als comfort belangrijk is, een aanrader. Misschien es op internet kijken of de stijl je aanstaat en natuurlijk of je er zoveel geld wil aan geven. Ik heb er uiteindelijk niet voor gekozen,omdat ik ze te laag vond, maar ga in de solden zeker terug voor een paar pumps voor alledag ;)

Hei Ruth, is inderdaad een supergevoel, was er echt ongerust en bijna depressief over, ben nogal een schoenenfreak en wou dus ook echt speciale schoenen (ook al zie je er bijna niks van onder het kleed). Ben ze nog niet aan het inlopen want ga eerst passen met kleed en moest om de een of andere reden niet goed zijn, mag ik ze nog terugdoen.

En ja Vanessa het begint echt wel te korten he nu, meer zenuwen toch, maar ook wel meer genieten, omdat het nu echt zo samen begint te komen en de dingen concreter worden :)

Groetjes aan allemaal

Laura
22-10-2011
 Meld misbruik21-3-2011 10:40:26

Hoi,

Welke merken hadden ze zoal in de winkel waar jij geweest bent? Ik ben ook een echte schoenenfreak en iedereen verwacht dat ik echte wow-schoenen zal dragen, wat natuurlijk de druk nogal vergroot :p.

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...