Terug naar overzicht
Vervoer.. Vaak zijn de mooiste auto's het snelste weg! DJ kan je ook al doen, hier van hetzelfde, de beste zijn het snelste bezet!
leuk toch geniet van de voorbereidingen!!!!!
hey emy ik trouw op 12/05/2012 wij hebben ook onze zaal al dj en fotograaf en de uren van gemeentehuis en kerk. in juli ga ik op zoek naar mijn droomkleed en ceremoniemeester en vervoer. spannnend he al die voorbereidingen he geniet ervan groetjes
Proficiat Emy, wij trouwen ook die dag. Bij ons ligt de zaal en het vervoer vast. fotograaf is mijn ventje volop naar aan het zoeken. DJ zijn we ook momenteel mee bezig. 2 weken geleden ben ik naar het gemeentehuis geweest om de dag en uur te reserveren, je weet maar nooit dat er nog iemand die dag hetzelfde uur wil trouwen. groetjes
DJ niet vergeten ! zijn meestal al lang op voorhand volgeboekt !
Hoi, wij trouwen op dezelfde dag :).Onze zaal en dj ligt reeds vast. We hebben de fotograaf gecontacteerd, maar twijfelen nog over welk pakket we gaan nemen. Groetjes
Dikke proficiat! Wij trouwen een weekje voor jullie. Inderdaad DJ en vervoer best al vastleggen. Je kan ook eens informeren of je je burgerlijke trouw al kan vastleggen en idem voor de kerk (als jullie voor de kerk trouwen). Veel succes!
Danku allemaal voor jullie reacties. DJ gaan we via de zaal boeken. Dat moet dus hopelijk nog wel lukken, dat doen we volgende week. (is niet verplicht maar kennen toch niemand) Vervoer gaan we nog ergens een oude saab proberen te lenen gezien we het klassieke vervoer te duur vinden. Ik nodig namelijk liever enkele mensen meer uit dan dat ik een dure auto huur... Gemeente en kerk kunnen we dan ook al eens gaan horen.Maar ik dacht dat je de gemeente maar 6maand op voorhand kon vastleggen en niet vroeger?
echt vastleggen kan maar 6 maand op voorhand, maar je kan al vroeger "reserveren". succes nog met de voorbereidingen
ook nog een tip: zeker zijn dat je kleed in de collectie blijft en eens goed nagaan, tegen mij hebben ze dat ook gezegd en dat bleek dan niet zo te zijn, en was een heel gedoe om het nog te pakken te krijgen. Zeker goed in de gaten houden dus als je het kleed van je dromen al gevonden hebt, niet dat ik doemscenario's wil verspreiden ;) verre van, maar als je je zinnen al op iets gezet hebt zou het spijtig zijn. Dubbelchecken en eventueel ook wanneer je moet gaan passen daarvoor dan. Veel plezier met je voorbereidingen!