Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk

19-3-2011 8:46:30
Gewoon even een berichtje om mijn vreugde te delen. Onze feestzaal ligt eindelijk vast. Na 2 maanden verloofd te zijn hebben we de knoop doorgehakt en ligt de reservering vast. 30 juni it is! We hebben al een fotograaf (ex-collega), videograaf (vrienden van mijn vaders filmclub), het kleed is al gekozen maar nog niet gekocht. De mevrouw heeft me verzekerd dat het in collectie blijft en dat ik dus rond november mag terugkomen) en een feestzaal dus. Is er nog iets waar ik best al werk van kan maken? Grtjs Emy

Emy
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 813

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik19-3-2011 8:59:02

Vervoer.. Vaak zijn de mooiste auto's het snelste weg!
DJ kan je ook al doen, hier van hetzelfde, de beste zijn het snelste bezet!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik19-3-2011 8:59:18

leuk toch geniet van de voorbereidingen!!!!!

nathalie
12-5-2012
 Meld misbruik19-3-2011 9:07:02

hey emy
ik trouw op 12/05/2012
wij hebben ook onze zaal al dj en fotograaf
en de uren van gemeentehuis en kerk.
in juli ga ik op zoek naar mijn droomkleed en ceremoniemeester en vervoer.
spannnend he al die voorbereidingen he

geniet ervan

groetjes

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik19-3-2011 10:10:33

Proficiat Emy,

wij trouwen ook die dag.
Bij ons ligt de zaal en het vervoer vast.
fotograaf is mijn ventje volop naar aan het zoeken.
DJ zijn we ook momenteel mee bezig.
2 weken geleden ben ik naar het gemeentehuis geweest om de dag en uur te reserveren, je weet maar nooit dat er nog iemand die dag hetzelfde uur wil trouwen.

groetjes

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik19-3-2011 11:12:14

DJ niet vergeten ! zijn meestal al lang op voorhand volgeboekt !

Sara
30-6-2012
 Meld misbruik19-3-2011 13:51:12

Hoi,

wij trouwen op dezelfde dag :).
Onze zaal en dj ligt reeds vast.
We hebben de fotograaf gecontacteerd, maar twijfelen nog over welk pakket we gaan nemen.

Groetjes

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik19-3-2011 14:18:00

Dikke proficiat! Wij trouwen een weekje voor jullie. Inderdaad DJ en vervoer best al vastleggen. Je kan ook eens informeren of je je burgerlijke trouw al kan vastleggen en idem voor de kerk (als jullie voor de kerk trouwen).

Veel succes!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik19-3-2011 19:19:21

Danku allemaal voor jullie reacties.

DJ gaan we via de zaal boeken. Dat moet dus hopelijk nog wel lukken, dat doen we volgende week. (is niet verplicht maar kennen toch niemand)

Vervoer gaan we nog ergens een oude saab proberen te lenen gezien we het klassieke vervoer te duur vinden.
Ik nodig namelijk liever enkele mensen meer uit dan dat ik een dure auto huur...

Gemeente en kerk kunnen we dan ook al eens gaan horen.
Maar ik dacht dat je de gemeente maar 6maand op voorhand kon vastleggen en niet vroeger?

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik19-3-2011 21:16:37

echt vastleggen kan maar 6 maand op voorhand, maar je kan al vroeger "reserveren". succes nog met de voorbereidingen

Sarah
2-7-2011
 Meld misbruik20-3-2011 0:21:53

ook nog een tip: zeker zijn dat je kleed in de collectie blijft en eens goed nagaan, tegen mij hebben ze dat ook gezegd en dat bleek dan niet zo te zijn, en was een heel gedoe om het nog te pakken te krijgen. Zeker goed in de gaten houden dus als je het kleed van je dromen al gevonden hebt, niet dat ik doemscenario's wil verspreiden ;) verre van, maar als je je zinnen al op iets gezet hebt zou het spijtig zijn.
Dubbelchecken en eventueel ook wanneer je moet gaan passen daarvoor dan.
Veel plezier met je voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...