Terug naar overzicht
Wij betalen 130 euro voor kennismaking en 4 uur op onze trouwedag... plus de km vergoeding erbij...
170 euro (alles inclusief)...hij woont wel niet ver van ons dus qua kilometers zit er bij ons niet veel kosten aan. Wij hebben voor dit bedrag: een kennismakend gesprek van 2.5 uur (hier heeft hij al super veel tips en suggesties gegeven), wanneer ik wil mag ik hem opbellen of mailen met miljoenen vragen, op de dag zelf zal hij 4 à 5 uur aanwezig zijn. Lieve groetjes Chantal
Hey Maria, Wij betalen 250 EUR voor onze ceremoniemeester. Hij zal erbij zijn van bij de voorbereidingen 's morgens tot en met wanneer de gasten aan tafel gaan en de speeches achter de rug zijn. We gaan op voorhand een paar keer bij hem langs om alles te overlopen. Hij heeft ons al superveel tips gegeven over vanalles en nog wat. Wij vinden de prijs nog wel meevallen voor alle uren die hij uiteindelijk op onze trouw aanwezig zal zijn + het voorbereidend werk dat hij eraan heeft. Liefs, Nathalie
175 euro, vanaf 's morgens totdat de gasten van het avondfeest gearriveerd zijn.
Wij betalen niets. Te zotte kosten! Wij hebben een vriendin gevraagd die érg punctueel is en die event- en projectmanagement heeft gestudeerd,... die wou dat erg graag doen en zo hebben we veel geld uitgespaard! Liefs,Kathleen
Wij betalen 200 eur voor 3u. Kennismakingsgesprek enz. zijn gratis. Groetjes!
bedankt voor jullie reacties, nu heb ik toch een beetje een idee en ik zie toch wel veel verschillen. wij zouden aan 295 euro zitten, maar dan is het tot bij het aankomen van de feestzaal , de gasten ontvangen laten we dan over aan de zaaleigenares.
Wij betalen €185, kennismakingsgesprek inbegrepen. Ik mag hem ook met alles bevragen, mailen, gsm. Ik heb ook al massa's info gekregen bij het eerste gesprek, ik heb hem zeker al 5x uitgewonnen (als het al niet meer is). en de dag zelf is hij aanwezig van bij de voorbereiding tot na de receptie (daarna hebben we hem niet meer nodig). Grtz. Cindy
Wij 225 euro. grtjs