Terug naar overzicht
Hallo Ik heb beroep gedaan op iemand die aan huis komt.Ze is van Harelbeke.Ze doet zowel make-up en bruidskapsel aan een correcte prijs. http://www.looksofversailles.be grtjs Alien
Dank u wel Alien voor de tip. Ik heb Elke van looksofversailles al gecontacteerd, maar ze was niet beschikbaar op onze huwelijksdatum. Ik zie dat jij da dag na ons trouwt :-). Vorderen de voorbereidingen een beetje bij jullie? Groetjes, Isabelle
Ik heb nog lessen visagie (syntra west) gevolgd bij Nathalie Baert. Een zeer aangenaam persoon, je zal je zeker op je gemak voelen. Grtjes.
halloach jammer.Voorbereidingen gaan goed !!Bijna alles is al inorde nog paar details. En een paar dingen die ik maar in juli kan in orde brengen. hoe gaan de voorbereidingen van jullie?grtjs
@Alien: De voorbereidingen vorderen bij ons ook redelijk goed. Kheb voorlopig nog niet te veel stress... Kdenk dat we redelijk goed op schema zitten. Het volgende op ons to do lijstje zijn de uitnodigingen. Ik moet ook nog kijken voor juwelen. Waar heb jij de jouwe gehaald? @Evi: was je tevreden over de lessen van Nathalie? dankuwel voor de reacties!
HalloWij moeten nog kijken voor de ringen.Uitnodigingen ook nog.Heb nog geen stress,denk een week ervoor wel.Mijn juwelen heb ik laten maken bij een vriendin van mijn ma.
@ Isabelle: ja, ik was tevreden over de lessen. Heb trouwens ook lessen bruids make-up gehad. Haar bruids make-up werkt ze sober en natuurlijk uit. Tenzij, natuurlijk als klant een andere stijl heeft. Ze vraagt zo'n beetje wat de klant wil, welke make-up ze normaal draagt en welke wensen ze heeft.