Terug naar overzicht
ik heb een prachtig kapsel gevonden op internet die ik zal aanbieden als proefkapsel naar mn kapster! ik mail het je
tiffanie, wil je het mij ook even mailen a.u.b vanessadaelemans@hotmail.com
ik heb een een kapsel van internet gehaald, en mijn kapster heeft het bijna volledig nagemaakt. Ik was tevreden! ik mail het je door
dank u wel dames... khou jullie op de hoogte van mijn 3e poging.. groetjes
Willen jullie de kapsels ook eens naar mij doorsturen? Heb ook nog geen idee van kapsel. Ellen.de.vreese1@gmail.com Bedankt!
hoi ik heb mijn voorbeeldjes ook doorgestuurt de eerste 2 zijn van mijn eerste proef maar vond ik te kleine krullen en had ik percies een ontplofte kop(foto van mijn afbeelding) :-) de laatste 2 foto's zo ga in mijn hare late doen die foto was tijdens mijn pasbeurt dus zie je stukje van mijn jurk ;-) ben wel vergeten een onderwerp aan men mail toe te voegen dus ga bijstaan geen onderwerp mijn email is vertommenrenske@hotmail.com trouwens :) groetjes hopelijk heb je er iets aan
willen jullie het ook naar mij doormailen? tomensarah@hotmail.com Merci!
willen jullie het naar mij ook eens mailen aub?? elsdierickx@telenet.be bedankt, Els
ik ben ook wat op zoek naar voorbeeldjes van kapsels.. dus wie wil mag de foto's ook doormailen naar bjoke20@hotmail.com Dankjewel
Ik ben ook nog op zoek! Willen jullie het naar mij ook doormailen? kellycuvelier@hotmail.com Bedankt!
Misschien een tip om kapsels te zoeken; Ik vond ook niet het gepaste kapsel op alle kapsel-sites op internet. Uiteindelijk ben ik beginnen kijken op portfolio's van fotografen naar de kapsels van de bruidjes die ze gefotografeerd hebben. Zo heb ik enkele kapsels kunnen selecteren Er kroop wel wat tijd in, maar ik ben wel tevreden met de zoekresultaten. 8 april heb ik mijn eerste pas. Ik mail de vb later door, want ze staan niet op de computer waarmee ik nu aan het werken ben...
***correctie*** 8 april heb ik mijn proefkapsel (ipv pas)
hei sofie, dat is een goed idee, van de fotografen eens onder handen te nemen, ga ik zeker ns doen, heb volgende donderdag mijn 3e proefkapsel.. groetjes
voila, ondertussen 3e poging proefkapsel achter de rug, en het was heel mooi, merci allemaal voor de kapsels... groetjes