Terug naar overzicht
Amai, goed bezig...Ik wou dus eigenlijk vragen of jullie je uitnodigingen zelf maken en drukken of laten drukken of...?Waar halen jullie je papier?Werken jullie met kleurdruk/zilver/zwart?Voorbeeldjes altijd welkom...
ik heb mijn uitnodigingen allemaal zelf gemaakt. Wat ik wou (met een foto van ons beiden en daarover melkpapier) ging me bij de drukker voor 150 uitnodigingen ongeveer 650€ kosten. En daar ik nogal creatief ben heb ik in de AVA winkel in Aalst al mijn gerief (ongeveer 250€)gaan halen en ze zelf gemaakt, maar onderschat het niet er kruipt véél tijd in maar ik ben zeer tevreden over het resultaat.
Hey, dacht ook zelf aan de slag te gaan. Wij zouden ook met foto werken maar gewoon het profiel ervan met onze namen er in afdrukken.Ga ook eens naar de AVA in Aalst zien dit weekend denk ik...Mercikes... zie het werk wel zitten... als het de prijs maar drukt eh ;-) en wat je zelf doet doe je meestal beter zegt de doe-het-zelver altijd
Kathy,zou je mij eens een foto of zo van je uitnodiging kunnen sturen? Wij wilden ongeveer op dezelfde manier werken...LieveLdeduytschaever@hotmail.com
Hey,Wij zijn onze uitnodigingen ook zelf aan het maken. Het is wel niet met een foto maar eerder klassiek. Ik heb mijn papier in de gouden pluim gehaald (op vrijdagsmarkt gent). De uitnodigingen komen in een cd-doosje te zitten. Na afloop van het feest krijgt iedereen dan een cd mee met al de muziek an de misviering, de openingsdans en nog andere liedjes waar wij bijzondere herinneringen aan hebben.Je kan de voorbeelden steeds bekijken ophttp://forum.trouwen.com
Wij gaan onze uitnodigingen ook zelf maken. Wij hebben gekozen voor een enkele fotokaart(13x20cm). Een vriend van ons doet wat amateurfotografie en die heeft een reportage van ons gemaakt en met de mooiste foto's een uitnodigingskaart gemaakt.Het is eenvoudig maar mooi vind ik zelf.We hebben blauw karton gehaald bij AVA en daar kleven we de uitnodiging/foto op om alles wat te verstevigen + bijpassende enveloppe.100 uitnodigingskaarten laten afdrukkken bij een fotoprintcenter + materiaal ava komt samen +/- 185 euro dus dat valt héél goed mee....groetjesAnn-Sophie09.09.06
Hallo,Ook wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt (allez, ben er nog volop mee bezig!) en het valt bijzonder goed mee moet ik zeggen. Het papier komt eveneens van bij de AVA en voor zo'n 70 uitnodigingen betaalden wij 110 euro enveloppes inbegrepen. Het kaartje is een drieluik met bedrukking op de buitenzijde en binnenin is de tekst op melkpapier gedrukt (met een foto als watermerk erachter) en dit dan met de hoeken vastgemaakt in gleufjes.Een beetje knip en plak werk, maar je spaart er wel een serieuze duit mee uit.Groetjes,Jürgen en Sandra14/08/2006
Hoi,Wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen maar laten drukken bij ene drukker. k Was zeer tevreden van het resultaat.Kostprijs ong 400 euro voor ong 250 uitnodigingen.Groetjes en veel succes!An
Hoi,Wij zijn ook van plan om de uitnodigingen zelf te maken... Alleen hebben we niet direct een ideetje, we dachten wel met een foto te werken. Het begint wel wat dringend te worden, want we trouwen op 12 augustus.Bestaat er misschien ergens een site, met ideetjes op, of vragen jullie dat gewoon in de AVA-winkel?Als iemand ideetjes heeft, mag je die altijd doorsturen naar: cindysom@hotmail.comAlvast bedankt!Cindy