Terug naar overzicht
Hey,Ik trouw net als jullie op 27.05.2006 ook in het Gentse. Onze fotograaf is een vriend van ons die dit voor zijn hobby doet. Hij sprak van een oud circus in Gent om foto's te nemen in Sepia. Ik weet wel het precieze adres niet. We gaan ook in de Gentse zeehaven in een oude fabriek foto's nemen. Het Maaltebruggepark aan het ziekenhuis Maria Middelares is ook mooi om buitenfoto's te nemen. Het stad zelf is ook altijd mooi hoor. Veel plezier met de voorbereidingen. Nog 50 dagen te gaan!
Hey,allereerst is er de grote klassieker: de mooie Gentse binnenstad! Ook in het Gravensteen denk ik dat je prachtige foto's kunt nemen. Als parken dacht ik aan het Maaltepark of het groen langs de Leie. Ook in het domein Puyenbrouck denk ik dat je veel kanten uit kunt.Als binnenlocaties kan je heel mooie foto's nemen in musea (SMAK, Designmuseum), maar ook bijvoorbeeld in het station.Blijkbaar kan je ook langs de Drongensesteenweg een oude fabriek binnen en geeft dat ook aparte foto's.Andere ideetjes zijn ook altijd welkom, want wij zijn nog op zoek...Groetjes,Lieve
Hey,Een nicht van mij heeft alle foto's in en rond het Gravensteen genomen. Hun album is echt prachtig.Groetjes,Joke
Het Oud Circus in Gent, dat moet schitterende foto's geven! Da's daar waar ze vorig jaar bij "Man bijt hond" die stoelendans deden in het begin. Dat ligt vlak aan de Vooruit (wat volgens mij ook een mooie lokatie is, zowel binnen als buiten)...
Wij trouwen 2007, ook in Gent, dus ben erg geïnteresserd in deze topic ;-)Zou je nog binnenraken in het oud circus? Ik passeer daar bijna elke dag, en er staat verboden toegang wegens instortingsgevaar, dus ik denk niet dat ze er zomaar volk in gaan laten. Maar lijkt me idd wel tof. Al staat het momenteel vol rommel...Gravensteen lijkt me tof, en in de binnenstad eindeloos mogelijkheden. Smak is ook wel gegeerd denk ik...Groetjes!
Hoi,ik ben zelf uit het Gentse en wij zijn ook aan een mooie locatie aan het denken. Rondom en in Gent heb je toch nog enkele andere mooie kasteeltjes dan het Gravensteen, voor als je eens wat anders wil. Enkele locaties die bij ons de revue al passeerden: Gentbrugge - muziekschool / Laarne - kasteel / Destelbergen - Reinaertpark / Gent - Blaarmeersen / Gent - Patershol / Schelderoute / kastelenroute / de ruïnes van de Sint-Baafsabdij / de vernieuwde havenbuurt aan de Visserij / Bijlokesite / ...Groetjes,Nele
Als jullie kasteeltjes willen, daarvan zijn er genoeg in Heusden en Destelbergen. De meeste zijn wel in privé-handen. In Heusden is er ook nog de Zandberg (een stuk duin dat daar door een of ander natuurverschijnsel is, nog ligt). Dat is wel een beschermd natuurgebied, dus dat zal je ook moeten aanvragen bij de gemeente. Ook misschien leuk is het zogenaamde Gallische Dorp te Destelbergen (jaja, heel letterlijk te interpreteren). Een fotolocatie die hier op het forum ook al aan bod is gekomen, is de tuin van de Tuinbouwschool in Melle. Keuze te over. Als ik nog aan iets denk, dan zal ik het hier posten.
En op de Graslei in Gent aan de bootjes? Patershol daar vlakbij, en het Vleeschhuis? Dulle griet op de vrijdagmarkt,allemaal locaties in dezelfde buurt die gema!
Dag AnneliesWij zijn op 09/09/05 getrouwd en hebben ook foto's genomen in Gent: het centrum (Patershol, Graslei, Vrijdagsmarkt...)De oude fabriek zou ik afraden, wij zijn er ook geweest en ik vind dat de foto's daar niet zo geslaagd zijn. + die fabriek wordt afgebroken binnenkort.Wat het circus betreft: ik ben daar eens geweest, maar 't is daar verschrikkelijk donker (moeilijk voor de fotograaf) + dat wordt ook afgebroken.GroetjesVanessa09/09/05