TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sabrina
4-2-2011
|
20-3-2011 14:14:18
Onze openingsdans was : ik hou van U van Monza (stijn Meuris). Wel de 2-taloge versie.
Wij hebben daarvoor een liedje ingestudeerd en heeft ons 270€ gekost (4 of 5 lessen en mijn man is/was geen danser!
als je de gegevens wil....
|
|
katrien
24-9-2011
|
20-3-2011 14:18:31
onze openingsdans gaat zijn adele met let me feel your love
gaan hiervoor geen extra danslessen volgen.
|
|
Celesta
22-10-2011
|
20-3-2011 14:38:54
Wij gaan voor Aerosmoith - I don't wanna miss a thing en we volgen ook geen danslessen.
|
|
Sonja
12-5-2012
|
20-3-2011 15:12:38
Onze openingsdans zal Perfect Day worden van Lou Reed.
Wij zijn niet van plan danslessen te gaan volgen.
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
20-3-2011 15:23:38
Onze openingsdans twijfelen we nog. Grote kanshebber is "Pour que tu m'aimes encore" van Céline Dion!
We wilden altijd al voor Parce que c'est toi, van Axelle Red gaan, maar mijn nicht had die vorig jaar op haar huwelijk...
En we nemen hier zeker geen danslessen voor! :-)
|
|
Peggy
18-6-2011
|
20-3-2011 15:58:43
onze openingsdans is ' still the one " Shania Twain, na 1.5 min gemixed net of muziek valt uit,dan "everybody dance now!" van Snap!, doen we een "hiphopje" op, maar zonder danslessen. moet spontaan blijven vind ik
|
|
Annelore
27-8-2011
|
20-3-2011 19:36:37
Hellow!
Wij nemen een openingsdans van The Veronicas (Australische band) Ikzelf heb in Australië gewoond vandaar de voorkeur. Wij gaan zeker WEL danslessen volgen! Dieter kan ECHT niet dansen, tenzij een plakker, maar dat verveelt ook wel na 2 minuten vind ik! De danslessen kosten 40 EURO per les, de choreo wordt door hen gemaakt en je gaat zoveel keer als je zelf nodig hebt. Ik vind het zeker de moeite om te doen! Het moet iets speciaals zijn. Dieter zal daarna nog wel neit kunnen dansen maar mss al iets flexibeler zijn. Ik zal mss wel meer moeten dansen rond hem dan hij zijn voeten moet verzetten maar ik vind het best leuk!
Groetjes, Annelore
|
|
ilse
7-8-2010
|
21-3-2011 12:29:25
Hey,
Wij zijn geen dansers en hebben ook absoluut geen dansles gevolgd (weggesmeten geld). Het is dus een echte tegelplakker geworden bij ons Wonderwall in de akoestische versie van Ryan Adams (nee niet Bryan Adams) Een heel intiem mooi nummer.
Of dat nu verveelt na 2 minuten of niet zoals Annelore zegt, dat kon mij nu eens helemaal niet schelen, tijdens die openingsdans da's een intiem moment met je partner en dan kan de rest je écht wel gestolen worden hoor (allée dat was bij mij toch zo )
Groetjes,
ilse
|
|
Sara
30-6-2012
|
22-3-2011 20:09:54
Onze trouw is nog ver weg, maar wij zouden iets willen in de aard van: - Bruno Mars - Just the way you are - Ozark Henry - this one's for you - BLof - Alles is liefde
|
|
bobo
2-2-2013
|
23-3-2011 15:50:53
Tip; op youtube kun je massaal veel dansjes vinden, mits een beetje opzoekwerk haal je er heel wat originele dingen uit. Met de moves die je leuk vindt, zet je zelf jullie dans in elkaar. Wij hebben enorm veel plezier beleefd aan het oefenen! Fun gegarandeerd!
Succes!
Groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|