Terug naar overzicht
Amai, al veel gedaan! Weet je al welke locaties je gaat gebruiken voor de foto's? Voorzien jullie een bruidssuiker? Hebben jullie bruidskindjes? Zoja, zijn ze gevraagd ?
oei mijn berichtje komt niet helemaal door... Vervolg: Ben je al aan het nadenken over je misboekje? Groetjes!
Amai ja, jullie hebben al veel gedaan! Ik sla stilaan in paniek als ik dit lees :-)Ik dacht inderdaad ook nog aan het misboekje en bedankjes. De receptie (als jullie dit doen) misschien? Tenzij dit door de feestzaal geregeld wordt.. Groetjes!
Hey, Wij trouwen ook op 27/8, bij ons is het volgende al geregeld: Feestzaal ligt vastStadhuis is vastgelegdVervoer is geregeldKleed besteld, pas in juni 1ste pas, schoenen gekochtAl gesprek gehad voor onze uitnodigingen, in april krijgen we een proefdruk. Als ik zo lees hebben we nog veel werk voor de boeg! Groetjes
Dag mede bruidjes, Wij trouwen ook op 27/08 en dit is mijn planning: Wat is ok: * feestzaal * dj * ceremoniemeester * bus * bruidskleed * fotograaf * getuigen * misboekje + goedgekeurd * kerk en gemeentehuis * kapper en make up * gastenlijst + bijhorende adressen ( bijna klaar) * locatie foto's * foto's voor de uitnodiging worden getrokken in april, de kindjes gaan aankondigen dat mama en papa gaan trouwen Nog te doen: * ringen * kleding bruidegom en kids * lingerie - schoenen - juweel voor mij * bruidsboeket * enveloppe doos + gastenboek (heb ik al gezien bij AVA) * proef make up Nog veel succes met de voorbereidingen Annick