Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stay-ups en hoe schoenen iets verbreden

20-3-2011 19:58:34
hey,
ik zou nylonkousen dragen op de trouw maar omdat ik het niet zie zitten om lange te dragen zou ik voor stay-ups kiezen, heeft er iemand ervaring mee want ik heb dit nog nooit gedragen, bv: welke het best kopen, zakt da nie af, en met jartelles of zonder? ook vroeg ik mij af of er iemand tips heeft om mijn schoenen iets te verbreden, het zijn wel stoffen dus ik durf geen natte kous aan te doen erin,kben bang dat ik kringen ga krijgen erop

groetjes en bedankt é

davina
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1552

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-3-2011 20:08:16

Stay-ups zijn gewéldig! Ik draag geen andere nylons meer! Die van Dim vind ik heel goed. Die zakken niet af, zelfs niet als je ze al eens gewassen hebt. Mijn ervaring is dat jaretelles gemakkelijk losschieten en ook niet gemakkelijk 'vast te maken zijn' aan stay-ups. Eigenlijk heb je die jaretelles ook helemaal niet nodig, aangezien stay-ups niet afzakken.

Ik heb mijn schoenen verbreed door er proppen vochtig papier in te stoppen, maar dit waren wel lederen schoenen. Voor stoffen schoenen weet ik niet zo direct iets...

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik20-3-2011 21:20:41

Ik heb de mijne gewoon in de bruidswinkel gekocht, misschien verkopen ze er ook waar je je trouwkledij hebt gekocht?

Vicky
24-9-2011
 Meld misbruik21-3-2011 8:16:35

Hey Davina,

Ik draag regelmatig stay ups van Falke. Die zitten goed en zakken niet af.
Voor de schoenen. Die kan je laten 'uitrekken' bij de schoenmaker voor enkele euro's.

Grtjs,

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik21-3-2011 10:27:04

Hey Davina

ik heb exact hetzelfde probleem (maar nog wel lang genoeg tijd)
ik heb me dus vorige week 2 paar stayups gaan halen, en draag ze nu als ik gewoon thuis ben onder een broek of rok om zo te zien of ze goed opblijven en of ik het aangenaam genoeg vind om ze ook op de grote dag te dragen. (en tot hiertoe ben ik zeer tevreden)

voor schoenen heb je denk ik ook zo van die veren om daar in te zetten wanneer je ze niet aanhebt (zoiets: http://www.blancheporte.be/ContentBPB/VisuelsProduits/FRA/vis_lpd/2/4/7/3/247356.jpg)
denk niet dat dat zoveel kost.

Grtjs
Emy

Ann
29-6-2012
 Meld misbruik21-3-2011 22:40:51

Hoi Davina,

Het beste merk kousen is Wolford! Je betaald er wel iets meer voor maar uiteindelijk zijn ze het mooist en gaan ze lang mee. Ik heb lades vol met Wolford kousen (waaronder ook stay-ups) die ik al jaren heb en al ontzettend vaak heb gedragen en gewassen en gewoon niet kapot te krijgen zijn:D.

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...