Terug naar overzicht
Hallo Ine,Ga eens kijken bij DSO music!Wij hebben hier ook voor gekozen en die zijn echt niet zo duur!Wij hebben ze besteld: 1 trompetist, 1 toetsenist, 1 zanger en 1 zangeres en na de live show gans de nacht dj en ons kost dat ongeveer 900.00 euro; ik vind dat dat behoorlijk meevalt he!groetjes,Karen22.12.2006
Dag InekeZelf ben ik trompettist bij "The Almost Swinging Jazz Band" (www.almostswinging.tk ). Wij brengen de gezellige jazz-muziek van de jaren '20-'30 (Louis Armstrong,...). Op onze voorlopige site kun je alvast een presentatie van ons orkest afhalen. In principe bestaan we uit 6 muzikanten, maar we spelen zeer regelmatige met kleine bezettingen. Kun je me eens laten weten wanneer en waar jullie huwelijk doorgaat en dan stuur ik je onmiddellijk een offerte door! Groetjes,Tomtomvanleeuwen@hotmail.com
Hallo,Wij, Limbrant zijn een folkgroep en fluisteren graag receptie's op met polka's, mazurka's, walsen, schottischen, bourrées,.... Degene die al zin hebben kunnen eventueel al een danspasje wagen op onze muziek. Op onze site kan je enkele nummers beluisteren.www.limbrant.be We zijn in totaal met 6 muzikanten maar spelen ook wel eens met 3.Onze groeptrio bestaat uit ofwel accordeon, viool en dwarsfluit ofwel twee violen en dwarsfluit. Onze prijs bedraagt 100 Euro/persoon. Vriendelijke groeten, Katia Verheyen