Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau's ouders/getuigen? ..

20-3-2011 21:23:34
Ik lees hier dikwijls over cadeau's voor de ouders/getuigen, wat geven jullie zoal?
En ook: wannéér geven jullie dat dan? Ik zou precies echt wel originelere dingen willen dan bloemen, bongo bonnen, kaarsen of balpennen .. Iemand ideetjes?

En dan misschien nog wel veel belangrijker: mijn ouders zijn dit jaar ook 30 jaar getrouwd én mijn moeder wordt 50 jaar. Zij geven geen feest of zo (waarschijnlijk ook wel omdat wij gaan trouwen) maar er is begin april wel een etentje (verrassing) voor mijn mama haar verjaardag. Nu zou ik haar toch wel iets mooi willen geven maar ook hier heb ik geen flauw idee wat ..

www.kimenwim.be

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 739

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik20-3-2011 21:34:34

Onze fotograaf gaat voor onze ouders een mini-album voor onze ouders maken en we gaan dan waarschijnlijk ook een grotere foto laten afdrukken voor in een kaderke. We geven dit dan wel pas af na den trouw. Voor de getuigen zijn we niet zo origineel, wij geven ze hoogstwaarschijnlijk een bongobon voor een etentje of welness of zo...

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik20-3-2011 22:09:24

Bij ons in de famillie is het niet echt de gewoonte ouders en getuigen cadeau's te geven.
Maar wij gaan aan onze ouders ook een trouwfoto in een kader en een boekje met foto's en teksten/gedichtjes geven achteraf.

Groetjes,
Celesta

katrien
24-9-2011
 Meld misbruik20-3-2011 22:09:45

wij geven aan onze ouders een grote fotokader met een foto van ons.
en aan de getuigen geven we een fles champagne in een ijsemmer met 2 glazen

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik21-3-2011 7:24:49

Hey,
Onze ouders mochten een foto en kader kiezen.
De getuigen kregen een bon van ici paris.
Wij gingen eerst eten met de suite op restaurant en tijdens de aperitief hebben we de cadeautjes uitgedeeld.
Groetjes,
ilse

marjan
16-7-2011
 Meld misbruik21-3-2011 8:08:55

wij geven aan de ouders en de getuigen een magnum fles champagne..

vanessa
3-9-2011
 Meld misbruik21-3-2011 8:56:31

hoikes, als u ouders durvers zijn een ballonvaart ofzo dat valt goed mee van prijs en wat je ervoor terug krijgt is prachtig!!!
groetjes

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik21-3-2011 9:56:17

Vanessa .. Mijn papa is ballonvaarder, hahaha (hobby) :) Denk niet dat ik ze daar blij mee kan maken :p (heel toevallig hoor!)

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik21-3-2011 20:16:24

Wij geven de avond zelf aan onze ouders een grote kader met foto van ons en onze kindjes op onze huwelijksdag. De fotograaf brengt ze 's avonds naar het feest. Voor onze zussen (die ook getuigen zijn) geven we ook een foto maar dan in een kleiner formaat.

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik25-3-2011 14:41:49

Hey Kim,

Heel toevallig zijn mijn ouders dit jaar ook 30 jaar getrouwd. En ik wil hen hiervoor ook nog in de bloemetjes zetten aangezien ze zelf ook geen feest gaan geven...
Aangezien mijn moeder al heeft laten vallen dat ze graag een gezinsfoto heeft was ik aan het denken van mss een fotoshoot cadeau te doen. Dan kan ze zelf kiezen of ze het voor het hele gezin gaat gebruiken of toch niet.
Ik vind het precies leuker voor haar om allemaal in gewone kleren te poseren ipv ik in mijn bruidskleed. Dan kunnn ze nog altijd foto's van onze trouw ophangen maar heeft ze ook een gewone foto van ons allen...
Nu weet ik nog niet of ik dit ga afgeven op ons feest of dit al ga afgeven met pasen (ze zijn dan net 30 jaar getrouwd). En dan dacht ik mss om een ontbijt te laten komen zondags na de trouw of in de week na onze trouw, kwestie van bedanking naar beide ouders.

Mijn getuige (een heel goei vriendin van mij) wil ik ook een mini-albumpje cadeau doen met de leukste foto's van ons en van haar en haar vriend op onze dag als bedanking. De getuige van mijn vriend zal eerder een bierkorf zijn ofzo denk ik want ik denk nt dat hij aan zo'n album veel belang hecht.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...