TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
17-12-2005
|
7-4-2006 13:45:36
Hey,
Onze DJ was van Zeebrugge. 325 EUr voor de hele avond, zolang er volk was. Bart Volckaert, heel veel goeie reacties gekregen, en de dansvloer was de hele nacht gevuld. 0494.234771
Groetjes,
Joke
|
|
Kimberly
12-8-2006
|
7-4-2006 13:52:22
Hoi Peggy,
Wij trouwen ook in Salons Saint Germain te Diksmuide!
Onze DJ is Studio One (Luc Snaet), die in de regio Ieper enorm gekend is. Heb al enkele huwelijksfeesten van hem meegemaakt en tis altijd ambiance tot in de vroege uurtjes. Nummer is 057.44.43.31 Je hebt wel veel kans dat je iets moet inspreken op het antwoordapparaat en wees aub vlug want hij is superpopulair!
Als er nog wat is, mail me gerust, kimberlygoudezeune@hotmail.com
Groetjes, Kimberly 20 mei 2006
|
|
Lien
26-5-2006
|
7-4-2006 14:25:28
Hallo Peggy
Wij hebben DJ Bart de Graaf uit Knokke. Schijnt ok te zijn, maar heeft zowel voor als tegenstanders.
DJ INfinity vond ik niet zo goed, maar dat is persoonlijk he !
Groetjes
Lien
|
|
Ann-Sophie
9-9-2006
|
7-4-2006 15:13:20
Hey,
Wij hebben gekozen voor Sound & Light Events van Aalst. Pascal en Kris zijn echt supergoed ! Alle trouwfeesten die ik al heb meegemaakt met hen waren tot de laatste minuut ambiance. Ze hebben ook al feesten gedaan voor bvb de Pfaffs enzo, echt de top in hun vak! Naast muziek brengen ze ook een mooie lichtshow en andere effecten. Kortom 't is net dat ietsje meer....
Aalst is wel niet direct bij Diksmuide maar ze werken eigenlijk in héél Vlaanderen (heb ik toch al horen zeggen).
Op tijd reserveren is ook wel de boodschap!
Veel succes. groetjes Ann-Sophie
|
|
Lindy
14-7-2006
|
7-4-2006 20:56:44
Hallo Peggy, wij hebben gekozen voor (anders met klank), je moet eens naar zijn website gaan. Van het begin tot het einde ambiance. Groetjes Lindy 14/07/06
|
|
Anne
|
8-4-2006 12:52:32
Wij nemen dan weer studio Partysound.Hij is uit het Gentse maar komt wel in meerdere locaties. Hij maakt enorm zijn werk van de feesten en echt wel aardig van prijs.Indien je wenst is dit zijn site: partysound.ignuz.com...Hou ons op de hoogte hé.
Groetjes.
|
|
ingrid
2-6-2006
|
9-4-2006 20:28:20
hoi peggy, wij hebben dj ronneke gekozen, was ook op het trouwfeest van onze vrienden, keitof redelijk van prijs. heb enkel zijn gsmnr 0486 184 736 succes
|
|
Els
|
16-4-2006 10:48:31
Dag Anne,
Ik wilde je graag bedanken want gisteren hebben we ook onze dj vastgelegd.Het is eveneens DJ PARTYSOUND. We zijn bij hem langsgeweest en inderdaad,hij verzorgt zijn mensen heel persoonlijk.Dat stelt al gerust. Nogmaals bedankt hiervoor. Groetjes,Els
|
|
Barbara
18-8-2007
|
18-4-2006 13:26:34
Wij hebben dj poll van ghent uit streek Kortrijk. De website is: www.pollvanghent.be . Hij schijnt echt supergoed te zijn. Zowel van horen zeggen via mensen die we kennen als het gastenboek. Je moet er wel vlug bij zijn. Zijn agenda staat vlug vol.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|