Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Saterday was a crazy day!

21-3-2011 9:07:59
Dag Dames!

Met nog 95 dagen te gaan, zijn we eindelijke in actie geschoten!

Ik had zaterdag mijn proefkapsel en eerste pas...
Ik had om 9u30 een afspraak bij de kapper en die had gezegd dat mijn haar in een half uurtje ging klaar zijn! Hum hum... dat was dus helemaal niet zo... ik heb heel stijl, fijn haar en daar had de kapster niet op gerekend.
Ik had ongeveer gezegd wat ik mooi vond en daar horen krulletjes bij :)! Nu zei ik tegen de kapper dat ik thuis een krultang heb en dat de krullen er na 10 minuten al uit zijn... de kapster wou het zelf proberen en zei zelfverzekerd: "het lukt wel"... MIS, ik heb 1u30 op dienen stoel gezeten... het resultaat was prachtig MAAR toen ik op weg was naar mijn eerste pas, begon alles al te zakken... de speldjes vielen eruit, de krullen kwamen los... Ik belde naar de kapper en ze zeiden dat ik nog een keer moest komen, dat ze het anders gaan proberen... eerst krullen zetten met krulspelden, dan opsteken... ik ga dus voor mijn volgende pas terug naar de kapper... als het dan niet lukt, dan kies ik wel een ander kapsel zonder krullen :)!

Mijn eerste pas was super! Ik was enorm bang dat ik mijn kleedje niet meer mooi ging vinden, maar toen ik het aan had was het terug: "ja, dat is het". Ik had juwelen bij, en die waren perfect bij mijn kleedje :)! Heb ook de perfecte schoenen gevonden in de bruidswinkel... schoenen van Rainbow... die hebben zo een kussentje dat het een plezier is die schoenen te dragen... het zijn niet de goedkoopste, maar het zijn schoenen die ik erna zeker nog ga dragen!

Na mijn eerste pas terug naar huis geraced... Mijn toekomstige, zijn ma en ik zijn dan naar Roeselare gereden om het kostuum van m'n verloofde te gaan kopen... Bij Jonovan! Schitterende winkel, schitterende service! Mijn vriend had direct het perfecte kostuum gevonden... niet van de goedkoopste, maar gelukkig betaalde zijn ma :)!Hij heeft daar van de eerste keer alles gekocht... zijn compleet kostuum, schoenen, riem, kousen, ... Hij is dus helemaal gekleed :)! Ze moeten enkel nog zijn broek innemen en dan kunnen we het gaan ophalen! Hij heeft zijn schoenen al meegekregen om uit te lopen, maar de eerste keer dat hij ze aanhad zei hij "aahhhh, dat voelt goed, kheb nog nooit zo goeie schoenen aangehad", dus dat zal wel geen probleem zijn!
Alles is van het merk Cosmo... niet goedkoop maar prachtig!

Ik ben supergelukkig! Voor de eerste keer begon mijn vriend ook af te tellen! Hij vertelde aan iedereen dat hij zijn kostuum had, hij kon er tegen mij niet over stoppen, hihi!

Wat zijn de plannen: De 5e april hebben we onze verlovingshoot, dan gaan we de utinodigingen maken, alles naar de drukker, en dan kunnen die ook vertrekken! Dan wordt het serieus!!!
Daarna nog de bloemen, nog eens naar de pastoor, de bedankjes regelen, een enveloppendoos en allemaal andere kleine dingen :)

Dames, ik hoop dat het bij jullie ook zo vlot en wens jullie allemaal veel succes met de voorbereidingen!

Liselotte
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 686

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik21-3-2011 9:31:05

echt leuk om te lezen ! :)

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik21-3-2011 9:42:46

Dit lezen doet mij echt popelen voor volgend jaar! Veel plezier nog met die laatste voorbereidingen :-)

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik21-3-2011 10:09:14

Zo super Liselotte! Uw kapster zal wel een oplossing vinden hoor

Een verlovingshoot is echt genieten ... Of ja dat vonden wij toch

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...