TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liselotte
25-6-2011
|
21-3-2011 10:32:27
Waaaaa Aurelie!!!
We hebben blijkbaar allebei een super weekend achter de rug!
Het doet goed om je berichtje te lezen... hopen dat ik bij 52 dagen ook nog zo relaxed had zijn :) :)!
Stress niet teveel voor vanmiddag! Je vader zal misschien wel goed nieuws hebben... aangezien je stiefmoeder het niet mag weten :)!
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
21-3-2011 11:42:28
Tof dat je zo'n heerlijk weekend achter de rug hebt!
Mss heeft je papa wel een mooie cadeau in petto voor jou, en dan liefst zonder dat je stiefmoeder van iets weet ;) Ik hoop het alvast voor jou!
Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen.
|
|
ellen
14-4-2012
|
21-3-2011 11:54:24
Hey, Super om zo leuke zaken te lezen, jullie reis bestemming ziet er inderdaad zeer leuk uit. En vooral amuseer u 2april op je vrijgezellen feest!!! Weet je al wat het zal worden of is het nog een groot geheim... Nog veel genieten Groetjes Ellen
|
|
|
Cindy
5-5-2012
|
22-3-2011 22:41:23
Hey Aurelie,
Leuk alvast om eens je mooi lieftallig gezichtje te zien. En je stoere bink natuurlijk!
Die reis, is dat iets dat je in een reisbureau hebt geboekt of heb je dit zelt in elkaar gezet?
Hoe lang gaan jullie op reis? Zo'n doorreis is best leuk, maar als je het op te korte tijd doet kan dit best vermoeiend zijn. Je wilt natuurlijk overal alles gezien hebben hé. Plan best vooraf heel goed wat je waar en wanneer gezien wil hebben. Hou je dan ook aan dit plan en las zeker voldoende rust in. Het zijn nog altijd je wittebroodsweken hé. Ik vindt het alvast wel een super idee, je reis. Verslagje sturen hé.
Ben wel curieus, dat waterpretpark, waar is dat en hoe noemt dat?
Ben van plan ook in de komende jaren nog eens terug te gaan naar Italie, en vermits wij al kindjes hebben die groot worden (mijn zoon 8,5 jaar, zijn dochter ook, zijn zoon 14 jaar maar zwaar gehandicapt maar een echte waterrat) zouden we dit ook eens willen doen.
Alvast nog veel leute en plezier van aan't zèètje (Bredene)
Groetjes,
Cindy
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|