Nu Online
Momenteel zijn er 319 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gerustgesteld door ceremoniemeester

21-3-2011 10:34:19
Hey medebruidjes,

Gisteren hadden we een afspraak met onze ceremoniemeester (een goede vriend van ons) en die heeft ons echt gerustgesteld. Ik ben van nature iemand die nogal snel begin te stressen. Hij heeft ons nog enkele praktische tips gegeven over het verloop van de dag en hij geeft ons echt het gevoel van 'geniet er van, we maken goede afspraken op voorhand en dan hoeven jullie die dag geen zorgen te maken'. Dat was echt wat ik even nodig had. Vanavond en morgen nog wat verder werken aan de uitnodigingen en dan kan er al een heel deel uitgedeeld worden, deze week. Binnen 2 weken kan mijn verloofde zijn kostuum gaan halen. Ik wacht vol ongeduld op een telefoontje om te laten weten dat mijn kleedje klaar is. Ik moet nog op zoek naar schoenen en juweeltjes.

Veel succes bij jullie voorbereidingen

Groetjes Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 598

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...