Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even stress -> uitnodigingen

21-3-2011 10:59:36
Hoi medebruidjes,

Ik zit hier met een probleempje voor onze huwelijksuitnodigingen.
We wilden ze graag zelf maken dus heb ik via vistaprint na lang zoeken en puzzelen de perfecte uitnodigingen kunnen maken.
Nu ja, dat dacht ik dan toch.
Ik wilde ze vandaag bestellen en nu zag ik dat er op de achterkant www.vistaprint.be staat, wat dus niet echt past op een huwelijksuitnodiging. Na een lang gesprek aan de telefoon met de klantendienst van vistaprint blijkt dat ze dit niet kunnen verwijderen op dit soort uitnodigingen.

En hier zit ik dus nu, helemaal teleur gesteld. We wilden graag onze uitnodigingen eind deze maand versturen, en indien ik ze vandaag had kunnen bestellen was dat dus perfect gelukt. Nu vraag ik me af of er hier iemand van jullie is die misschien een oplossing weet voor ons probleem, weten jullie een andere druks
service waar je je zelfgemaakte uitnodigingen kan laten drukken?

Alvast bedankt
Vele groetjes
Sanne

sanne
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1733

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik21-3-2011 11:16:31

Gewoon een digitale drukkerij binnen stappen? Heb je de uitnodiging gemaakt met software van Vistaprint of met een ander programma?

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik21-3-2011 11:17:53

Euhm wij hebben ook onze uitnodiging via vistaprint laten doen, en ja dat staat er in't klein bij vanachter ... Maar zeg ey ...voor die prijs kan je toch niet sukkelen zeker.
Niemand heeft er trouwens wat van gezegd en als we de prijs laten weten van de uitnodigingen, zeggen ze dat we groot gelijk hadden om het zo te doen!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik21-3-2011 11:18:49

ik vermoed dat je altijd wel ergens een logo zal hebben wanneer je je kaarten online maakt op een website... Kan je niet met je uitnodiging naar een drukker stappen? (dan neem je print screens van je uitnodiging, copy paste in word en daarmee bij een drukker, misschien kan die dan het gelijkaardige ineens flansen maar zonder de vistaprint?
Je hebt gerust nog tijd wanneer de uitnodigingen pas in april verzonden worden. Vaak worden ze pas 3 maand voordien verstuurd...

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik21-3-2011 11:27:38

wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt en via PDF gemaild naar Print Concept, is een online drukkerij. We zijn content over de kwaliteit.

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik21-3-2011 12:14:32

dat staat er bij mij niet op? Wij hebben op de achterkant van onze uitnodigen een foto gezet en ik moet zeggen dat ik de uitnodigen veel mooier vindt dan van bij een drukker!
we zouden bij een drukken aan 500 euro zitten en nu betaal ik nog geen 3e van de prijs en is het veel persoonlijker! De keuze is rap gemaakt ze... en k ben super tevreden!

groetjes

els
3-6-2011
 Meld misbruik21-3-2011 12:31:43

wij hebben ook alles bij vista print genomen en ook bij ons geen logo te zien, het zal dus echt te zien zijn bij welk ontwerp. kijk anders eens voor een ander ontwerp!
nog veel geluk!
ook wij zijn heel tevreden van de kwaliteit, had al wat negatieve dingen gehoord maar ik ben toch zeer tevreden :-)
groetjes

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik21-3-2011 12:42:46

ook bij ons geen vermelding van Vistaprint op de uitnodigingen... (niet op de algemene noch op de receptie/avondfeestkaartjes)

we hadden 2 dingetjes waar we niet tevreden over waren en dit werd zonder probleem onmiddellijk rechtgezet, qua service zijn we zeker tevreden!
ook de kwaliteit van onze uitnodigingen is super! we hebben al heel wat positieve reacties gekregen.

groetjes
Joyce

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik21-3-2011 13:46:53

Bij onze uitnodigingen van Vistaprint konden we gewoon ergens op 'tekst' ofzo klikken bij geavanceerde instellingen ofzoiets.
En dan gewoon klikken op dat tekstje van vistaprint en dan kan je het gwoon weghalen!
Dat was bij ons toch zo :)

Ik ben ook zeer tevreden van vistaprint! Heel mooi resultaat :)
De glanzende afwerking vind ik niet zo heel mooi maar de matte wel!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik25-3-2011 11:20:57

http://www.trouwkaarten.nu/trouwkaarten/puzzel/concept.php

Ik ben vandaag dit tegengekomen en dacht aan jouw vraagje!

Hopelijk ben je er iets mee :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info