Terug naar overzicht
Gewoon een digitale drukkerij binnen stappen? Heb je de uitnodiging gemaakt met software van Vistaprint of met een ander programma?
Euhm wij hebben ook onze uitnodiging via vistaprint laten doen, en ja dat staat er in't klein bij vanachter ... Maar zeg ey ...voor die prijs kan je toch niet sukkelen zeker. Niemand heeft er trouwens wat van gezegd en als we de prijs laten weten van de uitnodigingen, zeggen ze dat we groot gelijk hadden om het zo te doen!
ik vermoed dat je altijd wel ergens een logo zal hebben wanneer je je kaarten online maakt op een website... Kan je niet met je uitnodiging naar een drukker stappen? (dan neem je print screens van je uitnodiging, copy paste in word en daarmee bij een drukker, misschien kan die dan het gelijkaardige ineens flansen maar zonder de vistaprint? Je hebt gerust nog tijd wanneer de uitnodigingen pas in april verzonden worden. Vaak worden ze pas 3 maand voordien verstuurd...
wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt en via PDF gemaild naar Print Concept, is een online drukkerij. We zijn content over de kwaliteit.
dat staat er bij mij niet op? Wij hebben op de achterkant van onze uitnodigen een foto gezet en ik moet zeggen dat ik de uitnodigen veel mooier vindt dan van bij een drukker! we zouden bij een drukken aan 500 euro zitten en nu betaal ik nog geen 3e van de prijs en is het veel persoonlijker! De keuze is rap gemaakt ze... en k ben super tevreden! groetjes
wij hebben ook alles bij vista print genomen en ook bij ons geen logo te zien, het zal dus echt te zien zijn bij welk ontwerp. kijk anders eens voor een ander ontwerp! nog veel geluk! ook wij zijn heel tevreden van de kwaliteit, had al wat negatieve dingen gehoord maar ik ben toch zeer tevreden :-) groetjes
ook bij ons geen vermelding van Vistaprint op de uitnodigingen... (niet op de algemene noch op de receptie/avondfeestkaartjes) we hadden 2 dingetjes waar we niet tevreden over waren en dit werd zonder probleem onmiddellijk rechtgezet, qua service zijn we zeker tevreden! ook de kwaliteit van onze uitnodigingen is super! we hebben al heel wat positieve reacties gekregen. groetjes Joyce
Bij onze uitnodigingen van Vistaprint konden we gewoon ergens op 'tekst' ofzo klikken bij geavanceerde instellingen ofzoiets.En dan gewoon klikken op dat tekstje van vistaprint en dan kan je het gwoon weghalen!Dat was bij ons toch zo :) Ik ben ook zeer tevreden van vistaprint! Heel mooi resultaat :)De glanzende afwerking vind ik niet zo heel mooi maar de matte wel!
http://www.trouwkaarten.nu/trouwkaarten/puzzel/concept.php Ik ben vandaag dit tegengekomen en dacht aan jouw vraagje! Hopelijk ben je er iets mee :)