Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbeloften

21-3-2011 11:57:38
Hallo allemaal, met nog maar 25 dagen op de teller, vlieg de tijd nu voorbij!!

Het is zo spannend!
Dit weekend heb ik mijn trouwbeloften geschreven, een heel pak dat van mijn schouders valt. :-)
Nu mijn toekomstige nog...maar die is zo druk met zijn Mini Cooper bezig! Hij wil dat die af is tegen onze grote dag. Hopelijk kan hij deze week door de keuring en zitten wij gezellig samen 16 april in de Mini.

Vorige weekend hebben we mijn vrijgezellen gevierd. Was ook echt super, daar heb ik ook een paar nachtjes niet van kunnen slapen... :-)

Dus nu komt het dichter en dichter en is bijna alles in orde voor de grote dag...

Ik ben zo benieuwd!

Ik hoop dat alles in orde komt en dat de weergoden ons goed gezind gaan zijn. :-)

Nog 1 heel belangrijk ding is mijn haar, ik ben al 3 keer naar mijn kapper geweest en 3 keer had ik geen wauw gevoel...:-(
Ik ga deze week eens naar een andere kapper gaan, zie wat die kan doen...
Ik heb iets in mijn hoofd, dan wijk ik er niet graag van af.

We hebben deze vrijdag ook de 5 dassen gaan afhalen.

En we zijn onze ringen gaan binnenbrengen om onze namen te laten graveren.

Het weekend dat nu komt is een ontspannen weekendje met onze familie in de ardennen, komt ons goed van pas.

En dan aftellen !!!!

Joehoeeeee :-)

Veel plezier en succes allemaal met de verdere voorbereidingen.

Groetjes,

Julie

Julie
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1181

Aprilbruid
16-4-2011
 Meld misbruik21-3-2011 12:55:06

hier ook nog 25 dagen op de teller!
wel nog veel te doen hoor hier!
maar dat is allemaal niet belangrijk, het belangrijkste is dat iedereen tegen de 16e gezond is en dat de zon wat mee wil!!

joy
16-4-2011
 Meld misbruik21-3-2011 17:54:49

bij ons ook 25 dagen!!!

zo spannend hé!
wij moeten nog de misboekjes laten afdrukken,
2 april onze vrijgezellen,
paar dagen ervoor nog eens "oefenen" in de kerk,
liedjes doorgeven aan de DJ,
aantal gasten en tafelindeling doorgeven
en dan de hele leuke dingen: zonnebankje doen, nageltjes laten soigneren, gelaatsverzorging en hot-stone massage!!!

en inderdaad; duimen voor de zon!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...