Terug naar overzicht
Hey Kelly, Je kan eens kijken bij youniek bruidsmode, daar hebben zo ook suitekleding aan een schappelijke prijs. Succes met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
P&C op de meir en in het wijnegem shopping center, zij hebben een speciale cocktailafdeling De meeste kleedjes kosten er zo'n 120 euro.
je kan mss een afbeelding zoeken met kleedjs die je mooi vind. En haalt zelf het stof en laat het maken door iemand die je kent. Zelf ben ik ook bruidsmeisje geweest en het bruidspaar heeft dat toen zo gedaan en moet zeggen het resultaat was er. Ook in de winkel waar mijn bruidsjurk van komt (niet duur) hebben ze mooie cocktailjurken en denk dat die wel goedkoper zullen zijn dan mijn jurk. dat is bij lieben in shopping 2 in genk. veel succes
Ik zou ook zeggen P&C en misschien 1-2-3 in Wijnegem
Ga eens kijken bij Le Chapeau Corner (op afspraak) in Antwerpen. Vermeld je budget per jurk en de keuze zal natuurlijk beperkter zijn, maar er zitten echt mooie stuks tussen voor minder dan 200 euro. Groetjes, Ingrid
Hey Mijn bruidsmeisjes hebben hun jurkje gevonden bij Sienna in Antwerpen GroetjesAn
Hallo Kelly, Kijk eens op www.joracollections.com style nummer B607565 deze jurken hebben wij in onze collectie en zijn te verkrijgen in fuschia,jade,paars,zwart en komen op 149 euro met de strik bij! Groetjes,Kelly la tiara
Je kan ook eens een kijkje nemen in de vele winkels op de Koolmijnlaan in Heusden-Zolder!