Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Avondkledij - cocktailjurken regio Vlaams-Brabant/Antwerpen/Limburg

21-3-2011 12:22:29
Hoi mede-bruidjes!

Ik zit met een probleempje: ik ben gisteren voor het eerst met mijn 3 (volwassen) bruidsmeisjes gaan shoppen voor bijeenpassende kleedjes. We zijn bij Bobo in Tremelo geweest maar vonden daar toch zo ons ding niet (ondanks een heel vriendelijke en ijverige verkoopster!). Nu ben ik dus op zoek naar een leuke winkel met avondkledij/cocktailjurken, die in regio Vlaams-Brabant/Antwerpen/Limburg ligt. Ik wil er best wel even voor rondrijden... Het belangrijkste is dat ik er 3 dezelfde jurkjes zou kunnen vinden, en dat ze nog redelijk van prijs zijn. (moet niet supergoedkoop zijn, maar ik ben niet van plan om 200 euro per kleedje te betalen ofzo..) Kan iemand van jullie iets bedenken? Alvast heel erg bedankt!

Groetjes!

Kelly
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 3045

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik21-3-2011 12:31:07

Hey Kelly,

Je kan eens kijken bij youniek bruidsmode, daar hebben zo ook suitekleding aan een schappelijke prijs.

Succes met de voorbereidingen

Groetjes Nathalie

Yenda
16-7-2011
 Meld misbruik21-3-2011 12:36:44

P&C op de meir en in het wijnegem shopping center, zij hebben een speciale cocktailafdeling
De meeste kleedjes kosten er zo'n 120 euro.

dorien
9-7-2011
 Meld misbruik21-3-2011 14:10:05

je kan mss een afbeelding zoeken met kleedjs die je mooi vind.
En haalt zelf het stof en laat het maken door iemand die je kent.
Zelf ben ik ook bruidsmeisje geweest en het bruidspaar heeft dat toen zo gedaan en moet zeggen het resultaat was er.
Ook in de winkel waar mijn bruidsjurk van komt (niet duur) hebben ze mooie cocktailjurken en denk dat die wel goedkoper zullen zijn dan mijn jurk.
dat is bij lieben in shopping 2 in genk.

veel succes

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik21-3-2011 15:38:56

Ik zou ook zeggen P&C en misschien 1-2-3 in Wijnegem

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik21-3-2011 18:01:15

Ga eens kijken bij Le Chapeau Corner (op afspraak) in Antwerpen. Vermeld je budget per jurk en de keuze zal natuurlijk beperkter zijn, maar er zitten echt mooie stuks tussen voor minder dan 200 euro.
Groetjes,
Ingrid

Steven
30-4-2011
 Meld misbruik22-3-2011 12:39:06

Hey

Mijn bruidsmeisjes hebben hun jurkje gevonden bij Sienna in Antwerpen

Groetjes
An

kelly

Meld misbruik26-3-2011 19:53:11

Hallo Kelly,

Kijk eens op www.joracollections.com style nummer B607565 deze jurken hebben wij in onze collectie en zijn te verkrijgen in fuschia,jade,paars,zwart en komen op 149 euro met de strik bij!

Groetjes,
Kelly la tiara

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik8-5-2011 11:38:50

Je kan ook eens een kijkje nemen in de vele winkels op de Koolmijnlaan in Heusden-Zolder!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...