Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Organisatorisch probleem

21-3-2011 12:27:06
Hey bruidjes en gommetjes,

ook al is het nog ver weg, hadden we gisteren een probleem...

Mijn familie komt van Limburg (regio Zolder), mijn vriend zijn familie komt deels van het Brusselse en deels van Antwerpen.
Wij doen ons feest en de ceremonie in Kalmthout, nu vragen wij ons af, of de familie niet te vroeg naar huis gaat gaan, aangezien ze nog een hele rit voor de boeg hebben. De familie is het grootste deel van onze genodigden, bv 60 familieleden en 20 vrienden...

Heeft er iemand ervaring mee of ze dan inderdaad 'te snel' weg zijn? En hoe hebben jullie dit aangepakt?

Groetjes

Tabita en Benny

Tabita
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 934

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik21-3-2011 13:09:52

Wij zitten met hetzelfde probleem. Mijn familie komt van Limburg, ik trouw in West-Vlaanderen.
Waarschijnlijk leggen wij een bus in om iedereen te vervoeren. Zo moeten ze al niet kijken op een glaasje meer of minder.

Groetjes
Detlev en Tineke

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik21-3-2011 13:11:58

dat is inderdaad een oplossing.. ware het niet dat wij dan 2 bussen moeten huren, en we eigenlijk geen vervoer voorzien, zelfs niet voor onszelf en dit dus niet in het budget zit...

Groetjes

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik21-3-2011 13:32:39

bij ons komen de mensen ook van ver, sommige zelfs uit het noorden van Nederland en wij steken een kaartje met hoteltips bij onze uitnodigingen. Zo kunnen mensen indien ze dat wensen zelf een hotel uit de buurt van de feestzaal boeken.

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik21-3-2011 13:41:26

Ik ben ook van Limburg en trouw in Gent. We hebben ook hoteltips meegegeven, zowel voor de Limburgers die ver moeten rijden, als de Gentenaren die misschien anders niets durven drinken!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik21-3-2011 14:12:45

Wij hebben ook enkele familieleden en vrienden die van ver komen, maar wij trouwen in een feestzaal van een hotel.
Er hebben er zeker al enkelen aangegeven dat ze zeker willen blijven slapen. Zelfs de mensen die uit dezelfde stad zijn (vb mijn ouders) om zo nergens naar te hoeven kijken.
Leuk is dat we dan ook 's morgens allemaal samen kunnen brunchen!
Hoteltips lijkt me dus een leuk idee, zo kunnen ze zelf kiezen of ze nog naar huis rijden de avond zelf of de dag erop.

evy
18-6-2011
 Meld misbruik21-3-2011 14:14:42

hoi hoi,

zelfde hier, deel limburg, deel antwerpe, en sommige kante gent...
wij hebbe gezocht naar hotels, en kijken of we (als we met grote groep reservere) geen korting kunne krijge!
zo kan iedereen ook glaasje drinke en moete ze geen eind meer naar huis...

bus was ideetje voor mensen die van 1 zelfde kant kwamen,... maar dit is uiteindelijk niet verder uitgewerkt... ik vraag de genodigde zelf wa ze liefst hebbe en wij regele dan wel!

Lien
20-5-2011
 Meld misbruik22-3-2011 0:07:29

Mijn familie is van West-Vlaanderen, wij zijn van Vlaams-Brabant en onze feestzaal ligt op de grens van Vlaams-Brabant/Limburg. Wij hebben aan alle West-Vlamingen voorgesteld om te overnachten in een hotel. Heb kamers gereserveerd voor de mensen die dat wilden.

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik22-3-2011 9:50:57

Iedereen bedankt voor de vele reacties...

Maar aangezien wij niet zo een hechte band hebben met onze families denk ik niet dat zij een hotel zullen boeken/betalen...

Dus hopelijk blijven ze gewoon lang genoeg om er een tof feestje van te maken :-)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...