Terug naar overzicht
Wij zitten met hetzelfde probleem. Mijn familie komt van Limburg, ik trouw in West-Vlaanderen. Waarschijnlijk leggen wij een bus in om iedereen te vervoeren. Zo moeten ze al niet kijken op een glaasje meer of minder. Groetjes Detlev en Tineke
dat is inderdaad een oplossing.. ware het niet dat wij dan 2 bussen moeten huren, en we eigenlijk geen vervoer voorzien, zelfs niet voor onszelf en dit dus niet in het budget zit... Groetjes
bij ons komen de mensen ook van ver, sommige zelfs uit het noorden van Nederland en wij steken een kaartje met hoteltips bij onze uitnodigingen. Zo kunnen mensen indien ze dat wensen zelf een hotel uit de buurt van de feestzaal boeken.
Ik ben ook van Limburg en trouw in Gent. We hebben ook hoteltips meegegeven, zowel voor de Limburgers die ver moeten rijden, als de Gentenaren die misschien anders niets durven drinken!
Wij hebben ook enkele familieleden en vrienden die van ver komen, maar wij trouwen in een feestzaal van een hotel. Er hebben er zeker al enkelen aangegeven dat ze zeker willen blijven slapen. Zelfs de mensen die uit dezelfde stad zijn (vb mijn ouders) om zo nergens naar te hoeven kijken.Leuk is dat we dan ook 's morgens allemaal samen kunnen brunchen! Hoteltips lijkt me dus een leuk idee, zo kunnen ze zelf kiezen of ze nog naar huis rijden de avond zelf of de dag erop.
hoi hoi, zelfde hier, deel limburg, deel antwerpe, en sommige kante gent... wij hebbe gezocht naar hotels, en kijken of we (als we met grote groep reservere) geen korting kunne krijge! zo kan iedereen ook glaasje drinke en moete ze geen eind meer naar huis... bus was ideetje voor mensen die van 1 zelfde kant kwamen,... maar dit is uiteindelijk niet verder uitgewerkt... ik vraag de genodigde zelf wa ze liefst hebbe en wij regele dan wel!
Mijn familie is van West-Vlaanderen, wij zijn van Vlaams-Brabant en onze feestzaal ligt op de grens van Vlaams-Brabant/Limburg. Wij hebben aan alle West-Vlamingen voorgesteld om te overnachten in een hotel. Heb kamers gereserveerd voor de mensen die dat wilden.
Iedereen bedankt voor de vele reacties... Maar aangezien wij niet zo een hechte band hebben met onze families denk ik niet dat zij een hotel zullen boeken/betalen... Dus hopelijk blijven ze gewoon lang genoeg om er een tof feestje van te maken :-) Groetjes