TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emy
30-6-2012
|
21-3-2011 14:09:56
Bedankt voor de tip.
Spijtig dat Oostende zo ver van Mechelen ligt, maar ik ga het zeker in mijn achterhoofd houden.
Heb je ook enig idee van de prijscategorie van de kleedjes?
Ik ben onlangs ook al een eerste keer wat kleedjes gaan passen om inderdaad keuze te hebben uit de collectie van dit jaar, én die van volgend jaar.
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
21-3-2011 14:31:16
Waar ben jij gaan passen Emy en zou je ook weten welke merken mooie kleedjes hadden in onze maat?
De prijs lag tussen de 1000 en de 1500 euro, de normale prijs dus denk ik. Je kan mss es zien waar ze de collectie van Phil Collins verkopen in jouw buurt? Het zijn echt prachtige kleedjes!
|
|
Debbie
16-9-2011
|
21-3-2011 17:45:34
Sylvia, je zal al helemaal gelukkig zijn bij het passen van de kleedjes! Ik ben in December mijn kleed bij Scarpellini gaan kiezen. Zowel mijn mama (die met mij mee was) en ik waren helemaal enthousiast over hun manier van werken. Ze hielden super veel rekening met mijn smaak, ze luisterden echt, ze besteedden uren aan mij alleen, ze maakten elk kleed een soort verrassing voor mijn mama, ze hielpen ook met kiezen. Als ik iets aanhad dat echt niet mooi voor me was, dan zeiden ze dat ook eerlijk.. Je hebt een goeie keuze gemaakt! Groetjes, Debbie
|
|
Peggy
18-6-2011
|
22-3-2011 12:15:51
kan alleen maar beamen wat hierboven staat !!! Mijn kleed komt ook van Scarpellini, is gewoon top !!! vorige maand daar ook het kostuum van mijn (aanstaande ) man gaan bestellen :-)
|
|
Penny
20-7-2011
|
22-3-2011 19:56:48
ik ben bij Marry You geweest in Meppel (Nederland). Het is even rijden maar ik heb mijn droomkleed voor 600€ en heb ook maatje 46-48 en zal tegen het huwelijk 6 maand zwanger zijn.
Heb daar een geweldige ontvangst gehad en ook heel goede service, het was de moeite waard om verder te rijden.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|