Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even een dipje :-(

21-3-2011 13:37:44
Hoi Medebruidjes !

Ik ben vorige vrijdag (na 2 proefdrukken) onze uitnodigingen gaan bestellen.
Zaterdag zijn ze klaar, wat natuurlijk supper spannend is !
Maar nu zit ik met volgend probleem; tijdens het gesprek met onze traiteur hebben we besloten
om uitgebreid te gaan eten 's namiddags met de suite en s' avonds een trouwfuif te geven met uitgebreid broodjesbuffet voor zo'n 100 personen.
Wij hebben de traiteur sinds niet meer gesproken, de uitnodigingen moesten gemaakt worden, dus hebben we besloten om "huwlijksfuif" op de uitnodiging te vermelden. De gasten worden dus verwacht vanaf 20u. Maar nu zit ik er mee of ze dit niet te weinig gaan vinden, komt dit niet raar over "huwlijksfuif", wat als ik toch beslis om een soort van koud buffet ofzo te geven. Kan dit dan toch nog, de uitnodigingen zijn dan immers al gedrukt en afgegeven ! Pff, soms weet ik het allemaal niet meer...

Marie
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1381

marjan
16-7-2011
 Meld misbruik21-3-2011 13:53:17

als je al broodjes of iets van eten geeft, is dit reeds meer dan genoeg voor de bewoording 'trouwfuif'. Mensen verwachten dan gewoon een feest met drank en wat hapjes maar hebben dan echt al wel gegeten..koud buffet kan je achteraf nog altijd doen maar dan gaan mensen hun cadeau wel aangepast hebben op een feest zonder eten dus ga je mss wel minder krijgen denk ik...

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik21-3-2011 14:51:10

Als ik zo een uitnodiging zou krijgen, zou ik toch ook al gegeten hebben en enkel nog kleine hapjes verwachten. Zeker omdat het pas om 20.00 uur begint. Wij hebben het niet specifiek vermeld, maar hebben de mensen gevraagd om ons huwelijk uitgebreid met ons te vieren en of ze willen toekomen tussen 18.00 en 18.30 uur.
Daarnaast is het woord huwelijk en niet huwlijk, dus zou misschien toch nog snel even contact opnemen om de kaarten uit te stellen. Je bent er sowieso nog vroeg genoeg bij, dus kan je beter hier eerst nog even op het gemakje over nadenken en met je traiteur het e.e.a. vastleggen.

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik22-3-2011 7:39:03

Hey Marie,
Wij hadden ook een trouwfuif en da's helemaal niet raar hoor!
Mensen vonden het bij ons heel tof en het is dan een heel ongedwongen, losse sfeer.
Wij hadden als beginuur 21h30 geloof ik omdat we eerst nog met de suite op restaurant gingen. We hadden om middernacht nog broodjes voorzien voor de mensen die honger zouden hebben.
Is mij super meegevallen en zou het zo onmiddellijk terug doen. We hebben ons heel goed geamuseerd.
Bovendien wat is "te weinig vinden" hé. Iedereen heeft zo zijn eigen mening over hoe een trouwfeest er uit moet zien en je kan nooit voor iederen goed doen. Gewoon je eigen gevoel volgen en je niet te veel aantrekken van commentaar, het is jullie dag!
Groetjes,
ilse

Marie
1-7-2011
 Meld misbruik22-3-2011 10:11:49

Bedankt voor de de reacties allemaal.

Vooral Ilse, heel hard bedankt, dit had ik echt nodig .
Ik ga het bij een huwelijkfuif houden, het is inderdaad onze dag en wij doen wat wij willen !

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info