TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marjan
16-7-2011
|
21-3-2011 13:53:17
als je al broodjes of iets van eten geeft, is dit reeds meer dan genoeg voor de bewoording 'trouwfuif'. Mensen verwachten dan gewoon een feest met drank en wat hapjes maar hebben dan echt al wel gegeten..koud buffet kan je achteraf nog altijd doen maar dan gaan mensen hun cadeau wel aangepast hebben op een feest zonder eten dus ga je mss wel minder krijgen denk ik...
|
|
Leontine
3-6-2011
|
21-3-2011 14:51:10
Als ik zo een uitnodiging zou krijgen, zou ik toch ook al gegeten hebben en enkel nog kleine hapjes verwachten. Zeker omdat het pas om 20.00 uur begint. Wij hebben het niet specifiek vermeld, maar hebben de mensen gevraagd om ons huwelijk uitgebreid met ons te vieren en of ze willen toekomen tussen 18.00 en 18.30 uur.
Daarnaast is het woord huwelijk en niet huwlijk, dus zou misschien toch nog snel even contact opnemen om de kaarten uit te stellen. Je bent er sowieso nog vroeg genoeg bij, dus kan je beter hier eerst nog even op het gemakje over nadenken en met je traiteur het e.e.a. vastleggen.
|
|
ilse
7-8-2010
|
22-3-2011 7:39:03
Hey Marie,
Wij hadden ook een trouwfuif en da's helemaal niet raar hoor! Mensen vonden het bij ons heel tof en het is dan een heel ongedwongen, losse sfeer.
Wij hadden als beginuur 21h30 geloof ik omdat we eerst nog met de suite op restaurant gingen. We hadden om middernacht nog broodjes voorzien voor de mensen die honger zouden hebben.
Is mij super meegevallen en zou het zo onmiddellijk terug doen. We hebben ons heel goed geamuseerd.
Bovendien wat is "te weinig vinden" hé. Iedereen heeft zo zijn eigen mening over hoe een trouwfeest er uit moet zien en je kan nooit voor iederen goed doen. Gewoon je eigen gevoel volgen en je niet te veel aantrekken van commentaar, het is jullie dag!
Groetjes,
ilse
|
|
Marie
1-7-2011
|
22-3-2011 10:11:49
Bedankt voor de de reacties allemaal.
Vooral Ilse, heel hard bedankt, dit had ik echt nodig .
Ik ga het bij een huwelijkfuif houden, het is inderdaad onze dag en wij doen wat wij willen !
Groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|