Terug naar overzicht
Hey Tamara, Bij mij hetzelfde dilema! Ik heb ook nog maar 25 dagen en ben ook al 3 keer naar de kapper geweest. Ik vind het nooit goed wat ze doet. Ik weet wat ik wil en hoe het eruit moet zien, maar ze snapt het niet of kan het niet. Ik ga deze week een afspraak maken bij een andere kapper in de hoop dat die mij wel kan helpen. Ik had nooit gedacht dat dit het moeilijkste zou worden...pfff blijkbaar bij mij dus wel :-) Alles zal wel in orde komen.... Veel succes Tamara. Groetjes, Julie
wel.. tegen mij zeggen ze altijd hou het zoals anders met met net da tikkeltje meer. Dus wat ben ik van plan: eerst een andere kapster zoeken aangezeien de mijne met vakantie is op mijn trouwdag (komt goed!!!) en verder gewoon m'n haren laten brushen maar zeer steil en de puntjes moet ze iets wilder brushen zodat er toch een leuk effect komt. Verder komen er een aantal kraaltjes in en dat is het!!! Heb ook heel internet afgezocht en een aantal leuke kapsel gevonden maar voelde me er niet goed bij toen de kapster dit maakte voor me. Dus liever gewoon met dat tikkeltje meer en een hele dag op m'n gemak ipv een hele dag zorgen over m'n haar!! Je moet maar denken... alles komt zeker in orde!! Veel succes
Ik raad je aan gewoon langs te gaan bij de kapper... bel eerst en vraag of ze zo boekjes hebben... dat heb ik toch gedaan! Ik heb in de boekjes gebladerd en verschillende dingen getoont wat ik mooi vond, de kapster heeft dan een soort combinatie gemaakt van wat ik mooi vond en heeft er haar eigen creatie van gemaakt... het was prachtig :)! Het enige probleem was dat ik enorm stijl haar heb en dat krulletjes voor mij heel moeilijk te houden zijn... ze had krullen gemaakt me tene krultang en die waren en heel vlug uit... volgende keer gaat ze eerst krullen met krulspelden maken en dan pas mijn haar opsteken... ze heeft allesinds belooft een oplossing te vinden :)
ok ,na jullie tips heb ik m'n kapster opgebeld met de vraag of ik nogmaals een proef mag doen , ze weet ook al wat ik niet mooi vind en wat wel dus nu maar hopen dat dat goed zal komen want nu heeft ze maar pas de 29ste tijd....ik hoop dat ik het zal halen want dan blijven er echt nog heel weinig dagen over groetjes