Terug naar overzicht
Bedoel je met zelf maken dat je dan nog enkel de tekst moet ingeven? Wij hebben de onze juist besteld bij cardxl.nl
We willen graag allerlei foto's op onze uitnodiging van onszelf.Ik had al eens gekeken via Cartarosa ... Iets in de aard van die fotomozaïk...Maar dat is maar 1 site die ik zo gevonden heb... groetjes
Ja bij die cardxl heb je ook wel kaarten waarbij je zelf een foto kan toevoegen...
vistaprint.be Ik heb de mijne daar ook zelf gemaakt en besteld en ben super content ermee!! veel succes
de mijne ook net besteld via vistaprint! Mijn save-the-date kaartjes kwamen ook van daar. Goeie kwaliteit, maar wel vervelend dat ze er heel op het einde een hoop extra kosten bij smijten...
Via Poobies kan je ook zelf kaartjes samenstellen en foto's uploaden. Ik heb wel geen idee van prijs/kwaliteit..
hey bac ;-)Ik heb mijn uitnodigingen laten maken door iemand dat ik ken. een jong meisje die zich daarmee bezig houdt..Als je iemand kent die zowat in het computergebeuren en het grafische zit kan je het daaraan eens vragen ;-)