Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goede adressen voor kostuum bruidegom in Antwerpen?

21-3-2011 17:31:28
Hey

Mijn toekomstige vindt maar geen kostuum naar zijn zin. We zouden zaterdag eens naar Antwerpen gaan. Welke adresjes kunnen jullie aanraden?

Waar we naar op zoek zijn:
een niet TE stijf kostuum (dat bv. achteraf nog kan gedragen worden) dat wél past voor een bruidegom
een beetje gecentreerd rond de taille
liefst donkergrijs, eventueel mogen donkerbruin en donkerblauw ook
geen blinkende stof
MET gilet (=ondervestje)
EN we houden van een gebroken wit ondervestje met bijpassende das (zodat het bij mijn kleed past)

Ik weet het: we zijn moeilijke klanten. Kan iemand ons helpen?

Die winkels mogen eventueel ook rond Sint-Niklaas of Dendermonde liggen.

Alvast bedankt!

Groetjes, Ellen

Ellen
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1519

An
5-5-2012
 Meld misbruik21-3-2011 17:46:21

bij café costume maken ze alles op maat, je kan alles kiezen, de stof, de kleur, de knopen, alles en de prijs valt goed mee!
ze werken wel enkel op afspraak! (in antwerpen of brussel)

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik21-3-2011 17:53:24

Bij wellens kan je er superveel vinden
http://www.wellensmen.be/home.php

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik21-3-2011 17:54:18

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik21-3-2011 17:56:13

Wij zijn naar Wellens in Herentals geweest en ik moet zeggen dat daar een enorm grote keuze is. Het is een moderne zéér grote winkel en volgens mij hebben ze er voor elk wat wils. Het is echt een winkel met een ongezien aanbod van hemden en dassen.
Wij kozen een lichtgrijs kostuum met een hemdje en das in de kleur van mijn kleed (de hemden afgestemd op mijn staaltje stof bleven maar komen). De retouche is gratis.
In Antwerpen is natuurlijk ook een nieuwe Boss winkel (Huidevetterstraat 40) met uiteraard allemaal Boss kostuums. Ook Filippa K heeft in de Steenhouwersvest een mooie winkel.
Wij zijn zelf van de omgeving Antwerpen, maar hebben toch gekozen voor de ruime keuze en merken van Wellens in Herentals.
Groetjs en veel plezier met kiezen.

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik21-3-2011 18:47:01

Suit supply vind ik ook een aanrader! Daar verkopen ze kostuums volgens categorieën, waarbij de rode de beste zijn. Ook maken die kostuums op maat maar sowieso doen ze ook bij de andere collecties aanpassingen tot het perfect past. Mijn verloofde heeft nogal een moeilijk figuur voor kostuums (brede schouders, smalle taille) en hetgeen hij daar heeft gekocht voor een andere gelegenheid paste echt perféct, heel veel complimenten op gehad! En was ook niet overdreven duur.

De stoffen kan je kiezen als je op maat laat maken, maar ook bij die andere collecties is er veel keuze. Bij voorkeur (dacht ik) dat die ook op afspraak werkten op een zaterdag, maar wij zijn er eigenlijk altijd gewoon binnengevallen. Je zal dat wel kunnen vinden dankzij het zo dankbare google zeker?

Ze verkopen er ook dassen, schoenen, hemde, sokken, manchetknopen enz enz.
Echt een aanrader! Tis op de leien (dacht amerikalei, maar ben niet zeker), en er is ook een kleinere winkel in Wijnegem shopping center denk ik.

Succes met de zoektocht!

Beja
4-6-2011
 Meld misbruik21-3-2011 19:16:28

mijn verloofde en ik zijn ook naar café costume geweest en we zijn supertevreden!
je kan alles kiezen van naald tot draad en toch binnen jouw budget. ze zijn enorm vriendelijk en geven goede tips. een echte aanrader!!

Sofie
7-5-2011
 Meld misbruik21-3-2011 20:41:49

Hallo!

Ook wij kunnen Café Costume aanraden: zeer vriendelijk, alles volledig naar eigen wens, en prijzen rond de 700 euro (of duurder als je duurdere stof wil). Het past echt perfect en ze houden er ook rekening mee dat je het achteraf nog wil dragen :)

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik22-3-2011 10:55:16

hoi

Ook hier Café Costume :-)

Anders kan ik ook Gillo aanraden (in de Volkstraat in Antwerpen), werken ook volledig op maat (qua prijs en service gelijk met Café Costume)

groetjes
Joyce

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik23-3-2011 9:01:39

Mijn verloofde heeft zijn kostuum gekocht bij DeVille Fashion in Turnhout. Daar verkopen ze Cossmo, Masterhand, ... Hij is wel van plan om het daarna nog te dragen.

Succes met de voorbereidingen

Groetjes Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info