TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
5-5-2012
|
21-3-2011 17:46:21
bij café costume maken ze alles op maat, je kan alles kiezen, de stof, de kleur, de knopen, alles en de prijs valt goed mee!
ze werken wel enkel op afspraak! (in antwerpen of brussel)
|
|
Sara
28-5-2011
|
|
|
Sara
28-5-2011
|
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
21-3-2011 17:56:13
Wij zijn naar Wellens in Herentals geweest en ik moet zeggen dat daar een enorm grote keuze is. Het is een moderne zéér grote winkel en volgens mij hebben ze er voor elk wat wils. Het is echt een winkel met een ongezien aanbod van hemden en dassen.
Wij kozen een lichtgrijs kostuum met een hemdje en das in de kleur van mijn kleed (de hemden afgestemd op mijn staaltje stof bleven maar komen). De retouche is gratis.
In Antwerpen is natuurlijk ook een nieuwe Boss winkel (Huidevetterstraat 40) met uiteraard allemaal Boss kostuums. Ook Filippa K heeft in de Steenhouwersvest een mooie winkel.
Wij zijn zelf van de omgeving Antwerpen, maar hebben toch gekozen voor de ruime keuze en merken van Wellens in Herentals.
Groetjs en veel plezier met kiezen.
|
|
Emily
26-5-2012
|
21-3-2011 18:47:01
Suit supply vind ik ook een aanrader! Daar verkopen ze kostuums volgens categorieën, waarbij de rode de beste zijn. Ook maken die kostuums op maat maar sowieso doen ze ook bij de andere collecties aanpassingen tot het perfect past. Mijn verloofde heeft nogal een moeilijk figuur voor kostuums (brede schouders, smalle taille) en hetgeen hij daar heeft gekocht voor een andere gelegenheid paste echt perféct, heel veel complimenten op gehad! En was ook niet overdreven duur. De stoffen kan je kiezen als je op maat laat maken, maar ook bij die andere collecties is er veel keuze. Bij voorkeur (dacht ik) dat die ook op afspraak werkten op een zaterdag, maar wij zijn er eigenlijk altijd gewoon binnengevallen. Je zal dat wel kunnen vinden dankzij het zo dankbare google zeker? Ze verkopen er ook dassen, schoenen, hemde, sokken, manchetknopen enz enz. Echt een aanrader! Tis op de leien (dacht amerikalei, maar ben niet zeker), en er is ook een kleinere winkel in Wijnegem shopping center denk ik. Succes met de zoektocht!
|
|
Beja
4-6-2011
|
21-3-2011 19:16:28
mijn verloofde en ik zijn ook naar café costume geweest en we zijn supertevreden! je kan alles kiezen van naald tot draad en toch binnen jouw budget. ze zijn enorm vriendelijk en geven goede tips. een echte aanrader!!
|
|
Sofie
7-5-2011
|
21-3-2011 20:41:49
Hallo! Ook wij kunnen Café Costume aanraden: zeer vriendelijk, alles volledig naar eigen wens, en prijzen rond de 700 euro (of duurder als je duurdere stof wil). Het past echt perfect en ze houden er ook rekening mee dat je het achteraf nog wil dragen :)
|
|
joyce
30-4-2011
|
22-3-2011 10:55:16
hoi
Ook hier Café Costume :-)
Anders kan ik ook Gillo aanraden (in de Volkstraat in Antwerpen), werken ook volledig op maat (qua prijs en service gelijk met Café Costume)
groetjes
Joyce
|
|
Nathalie
10-6-2011
|
23-3-2011 9:01:39
Mijn verloofde heeft zijn kostuum gekocht bij DeVille Fashion in Turnhout. Daar verkopen ze Cossmo, Masterhand, ... Hij is wel van plan om het daarna nog te dragen.
Succes met de voorbereidingen
Groetjes Nathalie
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|