Terug naar overzicht
Hey Julie, Alvast een dikke proficiat met jullie aankomende huwelijk! Wij trouwen 02.07 in het koloniënpaleis te Tervuren. We hebben morgen een afspraak om het menu door te nemen. Wij hebben voor het huis van Dyck gekozen omdat wij vorig jaar een topfeest hadden in Salons van Dyck@Mechelen, echt super eten, service... kortom TOP Ze zijn ook volop bezig aan de bouw van een nieuwe feestzaal in Boechout, zou ook de moeite zijn! Veel succes Nathalie
Ik ga zaterdag eten bij Salons Van Dyck in Mechelen, ik zal je laten weten hoe het was! Vijf jaar geleden ben ik daar ook al eens geweest, maar ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe het toen was. Weet wel dat het heel chique was en het dessertenbuffet was jummiiieeee! Ik zal nu eens goed op de rest letten ook ;-) groetjes!
Ons feest vindt ook plaats in Salons Van Dijck, op aanraden van een paar mensen. Het was de eerste zaal waar we allebei een heel goed gevoel bij hadden! Ben curieus wat je ervan vindt! ;-)
Pas op, prijzen zijn exclusief btw!!
En al updates rond het bezoek aan Huys van dijck? Laura , Nathalie? Ik ben heel benieuwd om jullie ervaringen te horen!! groetjes, Julie
Hallo, wij denken ook hen te contacteren voor onze trouw, voorkeur voor het koloniënpaleis. enig idee rond welk budget zij zitten (pp, en zaal)