TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
18-8-2006
|
7-4-2006 15:59:51
In Gooi staat er naar schijnt een oude schuur. Maar die moet voor elk feest openstaan voor alle bewoners. Zoek eens op internet en mss kan je wel iets regelen...
|
|
Fieke
7-7-2007
|
7-4-2006 17:07:12
In Sint-Kwintens-Lennik: De Architect.
www.de-architect.be
Groetjes, Fieke 7/07/2007
|
|
Lieve
1-9-2006
|
8-4-2006 12:35:44
Hey,
ik weet niet waar je zo'n schuur kunt vinden. Het is wel een tof idee, maar ik vrees dat je je wel een heleboel extra zorgen op de hals haalt. Zo'n schuur moet je meestal totaal zelf aankleden, toiletten huren, soms dansvloer zoeken, tafels, stoelen... alles moet nog gezocht worden.
Natuurlijk is het wel een superorigineel idee!
Lieve
|
|
Katrien
18-8-2006
|
10-4-2006 9:30:42
<Amai, de architect ziet er echt wel mooi uit. Als ik zelf nog geen zaal had gekozen, was ik daar zeker eens gaan kijken!
|
|
Barbara
4-11-2005
|
10-4-2006 10:45:46
Wij trouwden in feestschuur De Architect: echt een aanrader!!! In het echt is het trouwens nog veel mooier dan op de website, vind ik. De sfeer van de zaal "pakt" niet goed op foto. Supergezellig en toch heel eigentijds met alles erop en eraan, ook heel vriendelijke eigenaars. Wij hebben heel veel positieve reacties gekregen van onze gasten ook...
Groetjes, Barbara 4.11.2005
|
|
Astrid
8-9-2007
|
10-4-2006 11:46:33
De Architect ziet er inderdaad heel mooi uit, naar zoiets zijn we dus op zoek. Bedankt voor de tip, we gaan er zeker een kijkje nemen! Barbara, hoe zit het met het eten in De Architect? En heb je genoeg ruimte? Ik las op de site dat zowel voor receptie als voor het avondfeest er 150 plaatsen zijn. Wij zullen zeker aan dat aantal komen vrees ik, zou dat niet te krap zijn?
|
|
Astrid
8-9-2007
|
10-4-2006 11:46:34
De Architect ziet er inderdaad heel mooi uit, naar zoiets zijn we dus op zoek. Bedankt voor de tip, we gaan er zeker een kijkje nemen! Barbara, hoe zit het met het eten in De Architect? En heb je genoeg ruimte? Ik las op de site dat zowel voor receptie als voor het avondfeest er 150 plaatsen zijn. Wij zullen zeker aan dat aantal komen vrees ik, zou dat niet te krap zijn?
|
|
Barbara
4-11-2005
|
11-4-2006 11:52:13
Beste Astrid, De zaal is eigendom van een architect en zijn vrouw (Herlinde). Daarom wordt er altijd met een externe traiteur gewerkt voor het eten. Wij kozen voor Coeur d'Artichaut uit Gent (www.artichaut.be ). Herlinde heeft een hele lijst met traiteurs en DJs waar ze goede ervaringen mee hebben, maar je mag ook altijd zelf iemand aanbrengen. Dat is heel aangenaam: Herlinde helpt je met alles wat je vraagt, maar je bent ook helemaal vrij om je zin te doen als je dat verkiest. De dranken zijn wel van de zaal zelf, en de prijzen zijn heel democratisch (als ik hier soms lees hoeveel andere zalen vragen... amai), daar willen ze zeker geen grote winst op maken (bvb. liter fruitsap voor 2 euro of zo, dat zijn 5 glazen dus maar 40 cent per glas). De zaal bestaat uit 2 niveaus: het is echt ideaal om de receptie beneden te doen en het feest boven. Wij hadden voor elk ongeveer 120 personen. In de receptieruimte is 150 zeker geen probleem (zeker niet in de zomer, als je ook op het terras en in de tuin kan), boven weet ik het niet goed: wij zaten met 120 personen heel ruim en hadden een grote dansvloer en ook een buffet, het kan zijn dat als je met 150 bent de dansvloer in de plaats van het buffet of zo moet komen. Ik raad je aan zeker eens contact op te nemen met Herlinde, zij kan je vast meer antwoorden geven. Succes, Groetjes, Barbara 4.11.2005
|
|
Luc
|
11-4-2006 12:11:16
Hadden vorige week een huwelijksfeest in feestzalen 't Brouwershof te Affligem. Wij waren alleszins zeer tevreden: eten, bediening, gezellige sfeer. Eveneens een heel oud hoevecomplex met mooie binnenkoer, eveneens een bijzonder gebinte met balken zoals in de echte oude schuren (en zoals in de Architect, maar me dunkt nog groter, zo te zien op de foto's). Heb van mijn vriendin achteraf vernomen dat de voorwaarden er zeer goed zijn.
Heb hier nog een kaartje bij de hand. Misschien nuttig voor U om informatie aan te vragen: tbrouwershof@telenet.be
|
|
Georges
|
12-4-2006 14:58:56
Ga eens een kijkje nemen in: Brakel-Zegelsem : 't Hof Van De Putte St-Ursmarsstraat 16 9660 Zegelsem (deelgemeente van Brakel) tel.055456355 - hofvandeputte@pandora.be
Dit is een vierkantshoeve in de Vlaamse Ardennen - Zeer mooi ingerichte schuren(respect voor de oude materialen is hier bewaard gebleven) - Mooie grote binnentuin. Grote tuin - Tafels-stoelen-rode loper-staantafels-e.d. aanwezig. Rent a priest mogenlijk : altaar en kerkstoelen aanwezig. Vrij van traiteur !!! (op vraag kan er voor een goede catering gezorgd worden). Overnachting in de onmiddelijke omgeving mogenlijk. Kerkje van Zegelsem op 50 meter van de zaal is zeer mooi voor een intiem huwelijksfeest. Voor wie wil trouwen in een uniek kader is dit adres aan te bevelen. Mensen zijn vriendelijk en helpen u graag met de nodige uitleg. Groeten
|
|
Liesbet
14-7-2012
|
2-1-2012 21:29:32
Ik zit met dezelfde vraag !! al heel erg bedankt voor jullie antwoorden !
Wij zoeken een echt volksfeest in een boereschuur te doen en hebben nog geen locatie...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|