Terug naar overzicht
Dat bestaat blijkbaar wel. Ik heb er hier al over horen vertellen.Ik zal zelf gewone gebruiken. Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad dat dat onuitwasbare plekken achterliet. Dat is een beetje nat en daarna ik dat toch weer weg?
@ Sylvie: ik denk dat het vooral een probleem is bij trouwkleden die gedeeltelijk of volledig uit satijn gemaakt zijn. Daar maakt zelfs gewoon water enorme plekken op (je krijgt steeds kringen), laat staan als er een soort zeepsop inzit! @ Debby: het bestaat inderdaad, heb het ier ook al zien passeren :-). Ik zou het eens googlen op internet of hier op het forum eens zoeken, staan zeker websites ed tussen! Groetjes en veel succes!
Hey Debbie Heb je geen stukje stof waarop je eens een bel kan blazen? Wij hebben gewoon bellenblazers uit de action (€ 0.25/stuk). Hiervan heb ik de labels afgeweekt in water en nieuwe wikkels gemaakt op etikettenpapier... een pak beterkoop dan de bellenblazers die je via internet kan kopen... en zeker zo persoonlijk. Het is wel even werk maar dat vond ik niet erg... ben graag met ons huwelijk bezig... Veel succes
op trouwartikelen.nl vind je er zeker... daar komen die van ons vandaan... ik denk dat als ik zoveel geld aan mijn trouwjurk en mijn ventje zijn kostuum geef, het geen kwaad kan om ook eens een beetje meer uit te geven aan die bellenblazers... ik vertik het om een hele dag met kringen op mijn jurk rond te lopen hoor!!! maar dat moet je natuurlijk zelf zien :)
Ik denk dat de bellenblazers die je op van die trouwwebwinkels koopt, wel zo gemaakt zijn dat ze geen vlekken nalaten... Wij hebben er gekocht op trouwartikelen.nl !