Nu Online
Momenteel zijn er 559 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vragen bruidskindjes

21-3-2011 22:06:16
Hey allemaal...

Het heeft al eeuwig en altijd vastgestaan... als ik ooit zou trouwen zou het kindje van mijn neef bruidskindje zijn... we werden allemaal ouder en momenteel zijn er vijf lieve en schattige kids in de familie... meisje van 8 jaar, jongen van 6 jaar, jongen van 4 jaar, meisje van 3 jaar en meisje van 2 jaar.

Natuurlijk is hierover al vaak gesproken maar we hebben het er nooit officieel over gehad... vanavond ben ik dan ook even binnengesprongen na bedtijd van de kids... en de kogel is door de kerk... de drie oudste (moet nog wachten op fiat andere neef) zullen ons vergezellen in ons kevertje en taakjes krijgen in de kerk. De twee kleinste mogen mee naar voorlopen, maar zullen vervolgens bij hun ouders gaan zitten.

Nu willen mijn vriend en ik de kinderen graag 'officieel' vragen... maar hoe? Heeft iemand van jullie leuke suggesties?

Alvast bedankt...

Elke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1036

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik22-3-2011 8:44:20

Misschien een leuke knuffel geven die ze dan die dag mee moeten brengen?
vb dezelfde knuffel maar in verschillende kleuren, of dezelfde maar met gekleurde strik, ofzo?

of je kan de meisjes vragen met een leuk snoep-boeketje?

lizzy
20-5-2011
 Meld misbruik22-3-2011 10:12:10

Ik had zelf een puzzel gemaakt met de daarop de vraag' of zij ons bruidsmeisje wou worden 'daarop geprint en haar zelf de puzzel in elkaar laten leggen! Ze was echt kei enthousiast! succes

Groetjes Lizzy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...