Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitdelen uitnodigingen

21-3-2011 22:15:36
Hey allemaal...

Vandaag hadden we een aangetekende zendingsbrief in de bievenbus... ik ben voor 99,99% zeker dat het gaat over onze trouwuitnodigingen. Ik ben na het werk dus nog vlug naar de post gereden... maar na veel gepalaver... ik moet wachten tot morgen want op dezelfde dag kan je de zending niet meer afhalen. Verder maakten ze er een probleem van dat er 'Dhr. en Mevr. mijn achternaam' opstond. Deze zending kon toch niet voor mij zijn want ik kon toch moeilijk getrouwd zijn met iemand die dezelfde achternaam had als mij... hallo?!!!! Een foutje van de drukker... maar dat is niet zo erg... de post deed wel erg moeilijk! Het was mijn naam en mijn adres... welke gegevens moeten ze dan nog hebben?!!! Morgen kan ik ze afhalen (tenzij ze weer moeilijk doen over de naam!!!). Klantvriendelijk waren ze vandaag helaas niet!

In ieder geval... dat komt wel goed (maar moet even stoom aflaten ).
Mijn vraag is of het al wat te vroeg is om de uitnodiging af te geven aan de mensen die we nu al zien... of moeten we nog wachten tot 2 maanden voordien? Het kriebelt zo... wat zouden jullie doen?

Groetjes

Elke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1239

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik21-3-2011 22:50:38

Ik zou ook niet kunnen wachten, want ik ben ook een hyperbruidje.
Ik volg dit even mee, want is wel een goeie vraag.
Cindy

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik21-3-2011 23:07:00

Ik zou nog heel even wachten, maar langs de andere kant al het op enkele weekjes ook wel niet aankomen denk ik.

Hopelijk zien ze er morgen fantastisch uit!

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik22-3-2011 7:14:06

Hier gister hetzeflde, ook een aangetekende zending (met onze enveloppendoos en gastenboek), staat op Wouter zijn naam, hij mag dus vandaag naar de post =D

Hilde
23-6-2011
 Meld misbruik22-3-2011 7:57:37

wij hebben onze uitnodigingen ook net ontvangen, en het kriebelt ook serieus om ze uit te delen !!! We willen ze zoveel mogelijk zelf ronddragen, dus daar kruipt wat tijd in ...Wij hopen om alle uitnodigingen voor de paasvakantie te hebben rondgedeeld .. Dan heeft iedereen de uitnodigingen een 2-tal maanden voor het huwelijk ontvangen ..Mag wel vind ik ....iedereen begint nu ook allerlei vragen te stellen en interesse te tonen (super :) dus, ja, de uitnodigingen krijgt iedereen zeer binnenkort in de bus !

Anouk
8-7-2011
 Meld misbruik22-3-2011 8:05:29

Wij hebben het grootste deel van onze uitnodigingen ook al rondgebracht met in het achterhoofd dat er velen op vakantie vertrekken. Indien we nog wat gewacht zouden hebben zouden er misschien al een aantal mensen die we er echt graag bij hebben al op vakantie vertrokken zijn. Aangezien er veel mensen zijn die nu hun vakanties boeken hebben wij onze uitnodigingen dus ook al grotendeels rondgebracht.

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik22-3-2011 8:39:11

de onze zijn ook aan het rond gaan hoor

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik22-3-2011 9:51:11

Lol wij hadden de onze ook zo vroeg op voorhand rondgebracht ...

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik22-3-2011 11:40:47

Dag dames,

wij trouwen pas in augustus, nu volop bezig met het uitwerken van de uitnodigingen. Onze bedoeling is toch ook om tegen de paasvakantie de uitnodigingen rond te dragen. Dit is nog vroeg, maar mensen beginnen te polsen wie al dan niet wordt uitgenodigd om verlof vast te leggen dus ja....

Doen wat goed aanvoelt voor je. Als je ze nu wil uitdelen, gewoon doen dan!

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik22-3-2011 17:45:01

Ik ben vorig weekend begonnen met uitdelen aan mensen die ik zag :)
En niemand klaagde dat het te vroeg is, eerder dat ze al zo lang aant wachten waren hahaha

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik22-3-2011 18:20:59

Ik moet ze zelfs nog maken ...

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik22-3-2011 19:12:24

wij trouwen 2 juli en gaan eind april, begin mei de uitnodigingen uitdelen.

evy
27-8-2011
 Meld misbruik22-3-2011 22:03:02

wij zijn de onze al aant uitdelen, ik weet het veel te vroeg maar kon nimeer wachten

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik22-3-2011 22:19:12

Dus ik concludeer, het is nooit te vroeg, zeker als je in de vakantie trouwt
Ben blij dat ik dit topic even heb gevolgd.
Begin er dus maar aan, zou ik zeggen.
O ja, vergeet bijna te vragen, zijn ze goed gelukt?
Groetjes,
Cindy

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik23-3-2011 20:10:59

Bedankt allemaal voor de tips

We gaan ze beginnen uitdelen denk ik... het is immers vakantie en er werken ook een aantal mensen in het weekend... indien zij dit willen, kunnen ze tijdig wisselen hé!

@Cindy... morgen heb ik ze eindelijk!!! Ik ben dus nog altijd zeer benieuwd

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik26-3-2011 16:39:18

En ze waren super :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info