TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
renske
12-8-2011
|
22-3-2011 12:41:18
hoi
ik heb ook een grote maat van broeken draag in 50 en bovenkledij 46 heel raar maarja het is nu eenmaal zo ik heb mijn kleed in maastricht gaan kopen is voor jou mss wel uit de richting maar ben zeker dat je nog winkel tegenkomt hoor! ;-) geen schrik ik verteld in de winkel over mijn maat en ze liet mij een kleed zien in maat 50 wat was dan gigantisch groot! uiteindelijk heb ik mijn kleed in maat 40 ! dit zijn dus totaal andere maten
maar toch veel succes en geen paniek je vind heus wel je droomjurk hoor
|
|
frida
6-2-2010
|
22-3-2011 14:14:23
Dag, Waarom zou jij geen mooie trouwjurk kunnen hebben? Omdat je een grote maat hebt? In gent heb je een zaak couture Annie in de voormuide vriendelijke vrouw.
Nog veel sukses met de voorbereidingen
Groetjes Frida
|
|
Rebecca
26-5-2012
|
22-3-2011 14:14:52
Dag Linda
Een vriendin van mij was zeer tevreden bij Couture Anny in Gent. Ik weet dat ze bij Scarpelini in Oostende ook heel veel keus trouwjurken in grote maten hebben maar da's weer wat verder uit de buurt. Veel plezier ermee!
|
|
Jessica
24-6-2011
|
22-3-2011 15:35:01
Hoi,
ik ben zelf ook iemand met een grote maat ...
Ik heb mijn kleed gevonden in Nederland bij Koonings.
Als je wilt, kan ik eens een foto doorsturen van mijn kleedje.
Stuur me dan wel even prive een mailtje met je email adres.
Groetjes,
Jessica
|
|
Celesta
22-10-2011
|
22-3-2011 15:48:06
Je kleed gewoon op maat en niet duur http://gothicweddingdresses.webs.com
Geen ervaring met de zalen die je opsomde, wij trouwen ook in Gent en geven ons feest in ArtCube.
Zorg dat je snel een zaal vastlegt, hoe sneller je erbij bent hoe meer keuze. Veder ook snel een DJ, Fotograaf, Visagiste en kapster aan huis, ceremonievervoer, eventueel catering als die niet bij de zaal hoort...
Vanaf een jaar voor je datum kan je deze in Gnet ook reeds reserveren en uur enzo. Dan ben je zeker. Dat zijn de dingen waar je snel bij moet zijn.
Groetjes,
Celesta
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
22-3-2011 17:22:51
Hoi Linda,
Eerst en vooral welkom op het forum!
Het belangrijkste is, zoals Celesta reeds zei:
*vastleggen van een feestzaal
*catering (indien dit niet door de feestzaal verzorgd wordt)
*DJ
*fotograaf
*eventueel ceremoniemeester
Daarmee ben je nooit te vroeg als je je eerste keuze wil.
Met zaken zoals vervoer en kapper/visagiste aan huis, kun je ook best vroeg zijn.
Voor alle andere zaken zou ik zeggen, vooral veel het forum lezen, internet afschuimen en heel veel ideeën opdoen. Er bestaan zoveel mooie dingen voor een bruiloft.
Wat betreft je trouwkleed, ik maakte met net zoveel zorgen als jij, want ik heb ook maat 50. Ik heb op het forum hier van verschillende bruidjes websites doorgekregen van winkels waar ze grote maten verkopen. In het Gentse weet ik niet direct iets zijn maar de winkels waar ze mooie bruidskledij in grote maten hebben zijn:
www.bruidsparadijs.be
www.scarpellini.be (ben ik zelf gaan kijken en ze zijn prachtig!)
www.azzurro.be
www.cermo.be (speciale lijn cermo + voor grote maten)
www.youniekbruidsmode.be
In iedere winkel waar ze bruidskledij verkopen, hebben ze wel enkele grote maten hangen. De ene winkel heeft wel meer keuze dan de andere en je zal mss ergens buiten Gent moeten gaan, maar onmogelijk een mooie bruidsjurk vinden is echt geen optie!
Alvast heel veel succes en vooral veel plezier met je voorbereidingen!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|