Terug naar overzicht
Wij hebben de onze besteld via www.guestbookstore.com en we zijn er héél tevreden van!
In het bruidsparadijs in Merksem heb je veel keuze, de onze komt daar vandaan. Wij wilden iets speciaals en hebben dit hier gevonden.
Hey Wij hebben hem zelf gemaakt, bij blurb kan je met foto's werken op gewoon papier waardoor je er toch nog iets op papier kan schrijven GroetjesAn
Hey, wij hebben de onze gewoon zelf gemaakt via Hema: een 'leeg' foto-album eigenlijk met ons logo op elke pagina - de voorzijde is dan eigenlijk een afgeleide van onze uitnodiging!
Dank u voor de snelle reacties!!!@ Charlotte ga ik zeker eens over nadenken - > orgineel gedaan. Maar zijn de bladen niet te glad om op te schrijven?@ Claudia ik ga er zeker naar kijken!Xxx
op de site van Martha stewart vind je ook heel wat ideetjes om zelf een gastenboek te maken !
Wij hebben op weddinggiftshop een soort moneybox besteld met 100 kaartjes waar de gasten hun boodschap op kunnen zetten en daar dan in kunnen doen.Vonden het wel origineel! x
Ik heb die van AVA gekocht maar beschilder hem zelf met onze namen in gouden letters. x
Bij Ordning & Reda hebben ze heel mooie albums en gastenboeken in alle kleuren en formaten.http://www.ordning-reda.be/pages/index.asp
www.hetfeestviltje.be/ www.feestviltje.nl