Terug naar overzicht
Hallo NeleMorgen is het mij vrijgezellenavond. Op de vragen wie, wat, waar,... kan ik niet antwoorden want alles is een verassing.Groetjes Ellen
Dag Nele,Ik wist de datum op voor hand omdat ik enkel dat weekend kon en ik wou dat mijn toekomstige op dezelfde dag zijn vrijgezellenfeest vierde. De rest was voor mij ook een vraagteken. Enkele vriendinnen hadden iets in elkaar gestoken. Eerst gezellig iets gaan eten, dan enkele cafes gedaan en dan uiteindelijk naar een fuif. We waren met 13 en het is reuze mee gevallen.Groetjes davine
helaba,wie? wat? waar? voor mij 1 supergroot vraagteken. vrienden van ons organiseren alles dus blijft het spannend tot de laatste moment :-)grtjsHeidi
Ik weet dat ik 29 april moet vrijhouden,tegen 8u 's morgens aan Berchem station moet zijn (pfff zo vroeg) en ik moet meenmene: rugzak met lunchpakket voor 's middags, badpak, handdoen en botinnen ....voor de rest is het ook nog afwachten ... maar 'k heb wel duidelijk gemaakt dat ik niet zo ben voor al die stomme opdrachtjes ... ben eens benieuwd ...groetjesMieke13/05/06
Bij mij is het ook op 29 april!!Ik weet enkel dat we met de mannen en vrouwen samen eerst gaan eten (is een gewoonte bij ons in de vriendengroep) en daarna splitsen we. Vanaf dan is het dus een complete verrassing voor mij.Nu, bij ons is het wel altijd kalmpjes. Ik heb mijn vrienden al duidelijk gemaakt dat ik gewoon een leuke avond wil, zonder genante opdrachtjes of zo. Bij vriendinnen die al getrouwd zijn, was dit ook zo, gewoon een toffe avond onder vriendinnen.Groetjes,Lindsay06/05/06
Ik heb enkele vriendinnen gevraagd en een datum vastgezet... ik wil gaan eten bij de chinees en in Hi25 geraken en ik kan overnachten bij een vriendin en voor de rest zal het een groot vraagteken zijn want er zitten er verschillende bij met serieus wat inspiratie en de alcohol zal niet ver weg zijn vrees ik...Toch maar 2 weken voor trouw gepland voor de zekerheid!
hey ik ga met een paar vriendinnen iets gaan eten en dan gaan bowlen omdat ik niet van die stomme opdrachten hou heb ik het met mijn vriendinnen en zus zelf besproken en dat gaat 1 week voor onze trouw zijn.grtjs
Hey,ik weet zoals veel andere dames enkel de datum... Voor de rest is het in handen van het organiserend team. Zij weten ook dat het voor mij niet met zo'n opdrachtjes moet zijn, dus ik denk dat het gewoon een toffe dag onder vriendinnen zal worden.Groetjes,Lieve
hallo!ik weet sinds gisteren dat ik het weekend voor de trouw moet vrijhouden.Mijn beste vriend (en getuige)organiseert alles,dus ben wel eens benieuwd.ik stond erop dat alles netjes moet blijven,zeker een week voor de trouw!!ik hoop dat we lekker gaan eten en daarna een stapje in de wereld gaan zetten.ik hou ook niet van opdrachtjes uitvoeren of om in een kippepak rond te lopen!!!!!!
Hela,Ik hou ook helemaal niet van die stomme grapjes en opdrachten en kostuums...Nu yoevallig trouwt er nog een vriendin/collega enkele weken na mij en we zouden deze zomer misschien met een boel vriendinnen een weekendje Ardennen of zo doen als vrijgezellentoestand... Lijkt me wel leuk, niet?
Hoi,Ook voor ons blijft dit een groot vraagteken! We weten de datum en we moesten een lijst doorgeven van de mensen die we er wilden bijhebben maar voor de rest is het afwachten! Ah, ik vertrouw wel op hen! Zolang we 's avonds een stapke gaan zetten is het goed!Debra11/08/06