Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Duiven, vlinders, ....

22-3-2011 13:23:06
Dag bruidjes,

Hebben jullie originele tips voor bij het buitenkomen van de kerk???
Vaak gaat de keuze naar duiven, vlinders,...

Weten jullie leuke ideetjes en adresjes??

Alvast mercikes,

Charlotte

Charlotte
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 852

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik22-3-2011 14:19:03

Wij nemen confetti's En met de kindjes achterna lossen we ballons ...

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik22-3-2011 14:48:01

@ Aurelie: Waar gaan jullie om de ballons?

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik22-3-2011 14:59:52

Wij voorzien waarschijnlijk organza zakjes met een handjevol rozenblaadjes voor de aanwezigen.

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik22-3-2011 15:00:44

Gewoon 's morgens gaan halen uit de ballonwinkel (taakje van zijn getuige) en dan afgeven aan de ceremoniemeester. Als we uit het stadhuis komen (we doen geen kerk), krijgt ieder kindje 1 witte ballon en wij als koppel 1 rood

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-3-2011 18:27:15

Vlinders zou ik zéker niet doen! Die moeten op een bepaalde constante temperatuur bewaard worden. Vaak doen mensen het doosje open en ligt meer dan de helft dood of vliegen de vlinders verdwaasd tegen de mensen op...

Cindy
23-5-2020
 Meld misbruik22-3-2011 19:46:46

Hey,

Wij trouwen ook voor de kerk en mijn moeder gaat de kerkstoelen versieren met witte ballonnen.
Op het einde van de dienst gaat mijn tante die ballonnen eraf halen en laten wij deze opvliegen als we buitenkomen

wouter

Meld misbruik29-3-2011 18:40:36

Ballonnen natuurlijk
Er zijn heel mooie ballons van het merk qualatex, doorzichtige ballon met als opdruk witte vlinders of witte duiven, deze zijn ideaal voor huwelijk, en origineel, omdat de meeste koppels toch voor een effen ballon, of een klassieke "just married" opdruk gaan Oplaten mag, de ballons van dit merk zijn biologisch afbreekbaar.
Voor een foto (die niet echt veel recht doet aan het echte uitzicht van de ballon)
de vlinders:
http://www.laballonnerie.com/mariage-amour/157-papillons.html
de duifjes:
http://www.gointernational.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=7283

Deze zijn naast een 7 tal andere formaten (duifjes en vlinders) verkrijgbaar bij www.ballonatelier.be, gevuld met helium aan 2 euro per stuk.
meer foto's nodig? mailtje naar: info@ballonatelier.be

Birgit
21-5-2011
 Meld misbruik20-4-2011 13:02:28

Wij laten elk een duifje vliegen, staat ook heel mooi op foto's.
We hebben ze via http://www.wittebruidsduiven.be geregeld.
Je kan ze de dag ervoor of de dag zelf gaan ophalen, of de eigenaar komt tot aan de kerk en geeft de duifjes zelf in de hand (dan betaal je een kleine vervoerskost/km)

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik20-4-2011 13:44:53

Mercikes voor de tips!

lieve groetjes,
C & D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...