Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budget beheer, iem. die zijn mening kan geven?

22-3-2011 15:22:20
Dag lieve bruidjes,

Ik heb zo es onze voorziene kosten opgemaakt om te zeker te zijn dat we niet over the top gaan en ons dan op het laatste moeten zorgen maken, omdat er nog vanalles moet gekocht worden en ons budget op is. Wij hebben nu nog meer dan een jaar om goed door te sparen, maar ik zou toch een beetje willen weten waaraan we ons moeten houden.

Zijn er bruidjes die al getrouwd zijn of die al heel ver staan met de voorbereidingen, die eens zou willen controleren of mijn lijstje wel klopt, of de bedragen realistisch zijn en of ik niks belangrijks vergeten ben.

Het gaat enkel over voorbereidingen, kledij en de "randzaken" enzo, voor ons feestmenu weten we het bedrag per persoon en die centjes staan dan ook al volledig aan de kant.

Alle hulp en meningen zijn van harte welkom! Mijn emailadres is nosferatugirl@hotmail.com, als je mij een mailtje stuurt, mail ik mijn lijstje door.

Bedankt alvast!

Sylvia
15-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1135

karen
31-5-2011
 Meld misbruik22-3-2011 15:43:04

hey sylvia

Ik wil je zeker mijn ervaringen wel delen, maar veel hangt er natuurlijk vanaf wat voor feest je wil! Je kan een eten bedienen voor 30€/persoon en voor 120€/persoon... Sommige fotografen vragen 300€ anderen 600€, maar het hangt er toch ook allemaal vanaf wat je juist wil... Misschien kan je daar wat meer inf over geven?

veel succes!

Karen

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik22-3-2011 15:50:46

Hey Karen,

Bedankt voor je reactie.

Onze DJ, fotograaf en feestzaal staan al vast. Daar weten we het exacte bedrag die betaald moet worden. Het gaat em meer rond de zaken er rond waar ik geen idee van heb wat alles kost zoals bruidslingerie, bruidsboeket, uitnodigingen, ...
Wij hebben voor alles een budget voorzien, en ik had graag eens geweten of het realistisch is. Je kan dat vanzelfsprekend niet op 20 euro na berekenen en dat is ook de bedoeling niet, maar tussen 50 euro en 200 euro bvb. zit wel een groot verschil.
Wij willen alles heel gewoon, een leuk en gezellig feest, een mooi kleedje maar niks buitensporigs. Wij trouwen ook niet voor de kerk.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik22-3-2011 16:10:19

hoi Sylvia

Je kan op veel dingen flink besparen hoor!
Zo heb ik bvb geen 'echte' bruidslingerie, maar gewoon van Esprit, heb ik mijn schoenen 2ehands kunnen kopen, net zoals mijn stola. (30 euro voor de schoenen, ipv 150, 8 euro voor de stola ipv 150 in de bruidswinkel!, ook mijn onderrok heb ik via internet besteld, aan de helft van de prijs in de bruidswinkel)
Juwelen komen van bij Claire's (op de Meir in Antwerpen, parelketting die ik achteraf toch nooit meer zou dragen, dus waarom veel geld aan uitgeven?)
Door oud goud en briljanten binnen te brengen bij de juwelier hebben we ook flink wat uitgespaard.
Ons gastenboek kosste 5 euro, het is geen "officieel" gastenboek, maar je kiest zelf wat je wil hé...
Wij hebben ook geen 'echte' bruidswagen gehuurd, maar een wagen via een autoverhuurbedrijf. Daar betaal je maar een fractie (voor een gans weekend dan nog) van wat ze voor een 'ceremoniewagen' durven vragen.

Als je een beetje zoekt, vind je echt wel leuke dingen voor veel minder geld!

groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen
Joyce

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik22-3-2011 17:00:38

hey,
wij zijn vorig jaar getrouwd en je mag altijd je lijstje door mailen naar jessiego82@hotmail.com!
grtjs jessie

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik22-3-2011 17:01:44

toffe datum trouwens mijn verjaardag! hihi

Debbie
16-7-2011
 Meld misbruik22-3-2011 18:08:50

Dag Sylvia,

Ik wil het ook altijd wel eens bekijken hoor. Je kan het sturen naar: debbie_esch@hotmail.com

Groetjes!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik22-3-2011 18:28:10

Hey Sylvia,

Je mag je lijstje doorsturen naar nathalieenchristiaantrouwen@telenet.be Ik heb ondertussen een vrij goed idee van prijzen op de markt dus hopelijk kan ik je helpen.

Liefs,

Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...