Terug naar overzicht
Makkelijk lijkt me dit alleszins niet. Misschien eens op zoek gaan naar een student filmtechnieken die jullie wil helpen?
Je kan beginnen met - de filmfragmenten die je wil naspelen verzamelen- de bijhorende soundtrack/muziek zoeken- geschikte locaties zoeken (ofwel een greenkey studio afhuren)- geschikte kostuums zoeken De scenes zo goed mogelijk naspelen, als je wil dat mensen het geloven ook maken dat het camerastandpunt identiek is aan het origineel. Op deze manier moet je er wel komen.
Ik vind het wel een heel tof idee hoor Cathy:-) Ben benieuwd naar het resultaat. Misschien wil je dit dan wel met ons delen:-) Heel veel succes met de zoektocht en romantisch wordt het vast en zeker groetjes
Als het zover komt, wil ik het zeker met jullie delen !! Ik hoop dat we er in slagen maar het lijkt me toch een heel moeilijke zaak voor mensen die er eigenlijk niks vanaf weten. En ik heb toch zoiets van ... als je het niet goed kan doen, blijf er liever af ... LOL Maar, we blijven erin geloven hé !!
Hoi!Superidee, maar inderdaad wel moeilijk om uit te werken. Ik ken persoonlijk ook niemand die daarin thuis is. Als je iemand vindt die dit kan, dan moet je er zeker voor gaan!
Ik denk dat ik mijn liefste daarnet zover heb gekregen om er eventueel een foto-verhaal van te maken !! Ben echt blij want er valt nu veel stress van me af. Kan ook leuk worden hé. We kunnen het projecteren en ook in boekvorm maken om er een herinnering aan te hebben ! Hoe dan ook, we zijn er nog niet uit ...