Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Buikje Weg?????

22-3-2011 16:14:02
Lieve bruidjes,

Al is het nog lang vooraleer ik aan de beurt ben toch zou ik heel graag enkele kilootjes verliezen (10 als het eventjes kan )
Ik zit dit jaar ook nog met een communicant en tegen de zomer is het ook altijd leuk om er goed uit te zien
Nu vroeg ik me af of jullie één of ander dieet hebben gevolgd of hoe jullie jullie kilootjes zijn kwijt geraakt.
Ik ben nogal een zoetekauw dus het wordt voor mij geen al te makkelijke opdracht.
Ik denk dat ik nog gemotiveerder zal zijn als ik zie dat het vooruit gaat.....
Wie kan mij helpen en heeft tips?

Alvast bedankt en veel groetjes

mieke
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 1305

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik22-3-2011 16:22:01

ik doe weight watchers en ben al 10 kilo kwijt :)
ben bezig sinds augustus en gun mezelf af en toe wat.... maar ik vind t dan ook niet erg als het niet heel snel eraf gaat....

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik22-3-2011 16:26:49

Hoi,

Ik heb al heel wat ervaring met kilo's verliezen ben er zo'n kleine 20 reeds kwijtgeraakt enkele jaren geleden, helemaal zelfstandig door gezonder te gaan eten en te sporten (niet veel sporten gewoon iedere week 1uurtje zwemmen).
Als je het gewoon door sporten en gezonde voeding wil aanpakken, zal het nooit snel gaan.

Ik ga nu nog 15 kilo eraf doen op enkele maanden. Dit met een proteïnedieet. Voordeel is dat dat wel erg snel gaat, maar je moet er wel even heel veel voor opgeven. (geen suikers, geen frisdrank, geen alcohol, geen fruit, geen brood, geen pasta... enkel vervangproducten en groenten en in de latere fasen aangevuld met kip, vis... en zo langzaam terug naar een gezonde voeding.
Maar bon als de weegschaal snel naar beneden gaat hou je dat makkelijk vol natuurlijk.
Proteïnedieet is niet goedkoop, maar het loont wel de moeite. De diëtsite gaat achteraf ook begeleiden naar en gezond eetpatroon zodat het bereikte gewicht behouden kan blijven. Daarnaast is het achteraf natuurlijk belangrijk dat als je er een kilootje bij ziet staan je niet denkt ach tis maar één kilo (want dan is de jojo vertrokken), maar dat je meteen enkele dagen gezonder en minder gaat ten zodart het kilootjes mooi wer verdwijnt van de wegschaal.

Groetjes,
Celesta

marieke
3-9-2011
 Meld misbruik22-3-2011 16:51:00

hey

ik ben ondertussen 4 kilo kwijt met herbalife (er moeten er nog 3 af en dan zit ik op mijn streefgewicht). Mijn vriend die meer moest vermageren dan ik (zo'n 15 kg) is er ondertussen in een maand tijd al 7 à 8 kwijt...
Met herbalife maak je schakes. Je kan zelf kiezen hoeveel per dag 1 of 2, maar zeker 1 's morgens en je moet zorgen dat je 5 à 6 maaltijden per dag hebt. Eigenlijk moet je gewoon je voedingsgewoonte aanpassen en die snoep tussendoor vervangen door fruit en schaken. Wij eten nog alles maar een beetje minder. De 2 borden macaroni met kaas en hesp zijn nu 1 bord geworden.
Het helpt echt en het is nog lekker ook, wat je niet zou verwachten van melk met poeder :)
Het is natuurlijk logisch dat het sneller gaat als je 2 x per dag een shake drinkt!
Het helpt echt om snel te vermageren want als het niet snel gaat bij mij dan houd ik het niet vol!!!

groetjes en veel succes

Nathalie
14-5-2011
 Meld misbruik22-3-2011 17:03:30

Ik ben op anderhalve maand tijd nu 5 kilo kwijt. Gewoon niet meer snoepen en niet meer zoveel eten. (ook geen sauzen, frietjes, ...)
Bij mij ging het er heel vlot af, nu alleen nog volhouden...

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik22-3-2011 17:07:41

Gewoon gezond eten en veel sporten. Ik ben destijds begonnen met start to run en het helpt wel. Eventueel ook buikspieroefeningen of zo... Bij mij gaat het ook altijd goed, we moeten het alleen wel volhouden hé!

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik22-3-2011 17:10:16

Idd, zoals Celesta zegt is een proteïnedieet misschien wel een oplossing!
Op 2 maanden was ik daar zo'n 15 kilo mee af en je leert achteraf een beter voedingspatroon aan. Het is vrij duur maar eigenlijk kan je er als zoetekauw wel je gading in vinden :)
Je hebt er bv "koekjes" of "pannenkoeken" ofzo bij. Enfn, dat zijn dan proteïnen in de vorm van een pannenkoek of een koekje! Je denkt dus dat je een koek eet, maar het is niet zo haha!

Ik gebruikte trouwens het product Kyalin en ik ging bij Healthy Body in Zonhoven! De mevrouw, Diane, is écht gepassioneerd door haar werk en zal je nooit Kyalin aanraden als ze vindt (na het intake-gesprek) dat je dat beter niet doet. Dan geeft ze je gewoon tips en tricks om toch op een gezonde manier af te vallen :)

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik22-3-2011 17:11:16

Ohja, nog even dit:
als je echt een buikje hebt gaat dat alleen maar stevig kunnen worden door sport! Je zal zeker wel afvallen, maar om een strakke buik te krijgen is er maar 1 gezonde manier: spieren trainen!
Je kan uiteraard ook plastische chirurgie gaan doen maar dat lijkt me een beetje drastisch ;)

Evelien
2-4-2011
 Meld misbruik22-3-2011 17:25:42

ik ga naar infraligne en ben daar ook héél tevreden over
ik moest wel geen kilo's kwijt, maar ben enkele cm kwijt
ze geven daar ook héél goed eetadvies als je dat wilt

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik22-3-2011 17:38:28

Ik ga ook proteïnedieet starten maandag met kyalin. Ik hoop zo'n 10-15 kilo af te vallen. Tegen het einde toe misschien wat oefeningen op de trilplaat, nu ondertussen op de hometrainer. Heb normaal mijn 1e pas volgende maand en dan zou ik volgens de verkoopster niet meer mogen afvallen ;-( Ik denk dat ik die 1e pas wat ga uitstellen ;-)
Ik heb alles al geprobeerd mijn halve leven lang en hebt zo 't idee dat dat proteïneding mij eindelijk wel zal kunnen helpen. Klinkt idd vree aannemelijk!

Toi toi, meiden! ;-)

Hilde
23-6-2011
 Meld misbruik22-3-2011 19:01:31

hier ook iemand die morgen op intake-gesprek gaat voor een proteïnedieet te volgen ....ik hoop dat het ook beetje snel gaat, want ik word er moedeloos van ....tegen de trouwdatum wil ik graag nog 8 kilo vermageren - dit mocht ook van de dame in de bruidswinkel, het kleed kan nog aangepast worden - maar in principe moet er 20 kg af ....Dat zal voor na de trouw zijn

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik22-3-2011 19:03:38

Goh... Ik zag wel elke week 2-3 kilo eraf vliegen met kyalin hoor! Doeltreffend maar je moet wel alles heel juist opvolgen!
En als je gaat sporten terwijl je dat dieet doet, worden je spieren sneller getraind omdat die proteïnen daar voor zorgen ofzoiets... Tof ;)

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik22-3-2011 19:30:08

Enig idee waar ik met dat proteinedieet of kyalin kan starten?
"gezonde koekjes" is echt iets voor mij

alvast bedankt iedereen!!!!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik22-3-2011 19:31:27

oh ja, en ik ga sowiezo 3 keer per week 1/2 uur sporten.
misschien moet ik in het weekend ook nog een paar toerkes rond den blok lopen:-)

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik22-3-2011 19:57:44

@Mieke van waar ben je?

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik22-3-2011 21:02:07

van brugge die schone

Evelien
9-7-2011

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik22-3-2011 21:59:03

Ik ben van Gent? Ik ga bij Wendy Vereecken in Lochristi. (Prodimed)

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik22-3-2011 22:27:07

Hoi dames,

Ikzelf ben diëtiste (en werk trouwens bij Infraligne) en heb toch een beetje bedenkingen met die proteïne-diëten... Laat je daarin a.u.b. heel goed begeleiden!!! Zeker als je terug 'normaal' begint te eten. Ik heb het jammer genoeg al vaak gezien dat de kilo's nadien dubbel en dik terug komen. Zo'n dieet kan je uiteraard niet volhouden, weet dus goed dat je achteraf toch ook gezond moet gaan eten...

Grts

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik22-3-2011 22:52:29

@Sofie daarom ook dat ik bij een diëtiste ga... nu eerst snel de kilo's eraf anders is de motivatie weg en dan natuurlijk mijn gewicht leren behouden, maar eens ik een gewicht bereik lukt het me eigenlijk wel dat ook te houden, want bij elke halve kilo bij op de weegschaal schiet ik in paniek en eet ik meteen een aantal dagen gewoon veel groenten enzo en andere gezonde dingen tot die halve kilo er wer af is. En als je dat zo heel goed bijhoudt, dan denk ik wel dat het lukt.
En uiteindelijk eens de kilo's weg zijn wil je ze er echt nooooooooit meer aan. Dat heb ik toch de vorige keer dat ik afgevallen ben ook gemerkt. Die kilo's zijn er op eentje na ook niet meer terug bijgekomen.

Groetjes,
Celesta

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik23-3-2011 10:15:21

Hey,
Mijn zus is diëtiste en al die crashdiëten die hier worden opgesomd doen afbreuk aan uw lichaam.
De enige gezonde manier om af te vallen is een uitgebalanceerd dieet (voedingsdriehoek), alle zoetigheden van het menu schrappen en voldoende bewegen. Dit is op lange termijn uit te houden.
Vanaf het ogenblik dat je stop met dergelijke crashdiëten, vliegen de kilo's er weer aan.
Zoals Sofie zegt, begin hier niet op eigen houtje aan.

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik23-3-2011 10:24:33

Ik ben serieus aan het overwegen om die kyalin te proberen.
het enige wat me een beetje tegen houdt is het prijskaartje:-)
En ik denk zoals Celesta zegt: nadien blijven goed gezond eten en als er terug iets bij komt hééél goed opletten.... eens je ze kwijt bent wil je ze echt niet terug denk ik:-)

alvast bedankt!!!!

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik23-3-2011 12:07:35

Beste medebruidjes,

een zeer efficiënt, niet zo duur en goed vol te houden dieet is Weight Watchers. Je mag nog zondigen, alleen moet je dat compenseren, en je krijgt wat meer reserve voor eventueel het weekend. Doordat je niks echt moet gaan schrappen, alleen minderen, is dit echt goed vol te houden. Heb je es zin in een caloriebom als dessert, laat je maar gaan, maar compenseer dat dan de dagen erop. Het werkt echt! Ik verloor per week 1 à 2 kg en mijn vriend zelfs 2,5 tot 3kg.
Ik ben ook geen voorstander van die strenge dieetmethodes: als je erna weer normaal eet en al es zondigt dan plakt dit er zeker weer aan...
Groetjes
Greet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...