Terug naar overzicht
Kun je eens je emailadres achterlaten? Anders is het nogal moeilijk om voorbeeldjes door te sturen :-) Ik werd hier ook geholpen door enkele bruidjes en hun mails staan nog in mijn inbox, ik wil ze jou gerust doorsturen.
Hey Sylvia, Zou je het zien zitten om die voorbeeldjes ook naar mij te sturen? Wij hebben net als jullie nog wel wat tijd maar zijn ook al een beetje op zoek naar inspiratie. Ons themakleur is zachtroze maar we zouden ook iets met Rome en engelen willen doen (we noemen elkaar altijd "engel" en ik ben ten huwelijk gevraagd op de engelenbrug in Rome). Niet makkelijk! nathalieenchristiaantrouwen@telenet.be Liefs, Nathalie P.S.: Sorry Sara
dat ik hier zomaar jouw post kom inpalmen!
Ik heb je mijn mailadres gestuurd in een privéberichtje, Sylvia.Dikke merci!
Sarah, ik wil je wel een aantal voorbeeldjes van onze uitnodiging sturen ter inspiratie als je me je mailadres geeft...maar ik zou het fijn vinden moest je ze niet klakkeloos overnemen, want wij hebben er toch wel wat tijd ingestoken...
Hallo bruidjes, Is het mogelijk om me ook enkele voorbeeldjes door te sturen om wat inspiratie op te doen? kellycuvelier@hotmail.com Mercikes! Kelly
Hoi Ellen, ik heb je een privéberichtje gestuurd. Ik geef niet zo graag mijn mailadres tegooi :-) Alvast dikke merci! Even ter verduidelijking: het is vooral met het formaat en de tekst dat mijn inspiratie me in de steek laat, ik weet niet goed wat waar hoort... Mijn ontwerp zit in mijn hoofd, maar ik weet niet of mijn formaat wel zo gebruikelijk is... Ach dat komt wel goed nee? Ik ben terug vol goede moed na wat peptalk van mijn verloofde.
Hey bruidjes, ik zie dat jullie post al van een tijdje terug dateert!Zien jullie het zitten om enkele vb naar mij ook te sturen!! Ik heb inspiratie nodig omtrent de uitnodigingen!!! Alvast bedankt!!! Liezeke28@hotmail.com