TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
2-7-2011
|
22-3-2011 18:52:42
Heel veel succes met alles. De verbouwingen, de verhuis, nieuwe job en nen trouw, 't is inderdaad een hele boterham.
Heb je niemand die je kan helpen bij de voorbereidingen (vriendin, ouders, zussen,...), dan kan je dit toch een beetje uit handen geven en gewoon delegeren.
Hou de moed erin he. Het komt allemaal in orde!
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
22-3-2011 18:55:34
Komaan Kendra, nu de kop niet laten hangen. Gestructureerd te werk gaan is de oplossing. Uw uitnodigingen kan je bv. via vistaprint bestellen, die zijn er dan zeker binnen de week. Ga eens neerzitten en maak een lijst met wat je nog allemaal moet doen! Werk dat één per één af, kijk indien je dingen al meteen kan doen (mailen, afspraken maken door te bellen, enz) en stel niet langer uit! Laat je helpen door iemand (je verloofde, zus, broer, getuige....). T'komt zeker goed!
|
|
Kendra
21-5-2011
|
22-3-2011 19:47:48
Heb net een vriendin gebeld en mijn getuige (nichtje van mij) zij gaan mij helpen met enkele zaken. Het misboekje ga ik volgende week samen met mijn papa maken, de verbouwing moet dan nog maar eventjes wachten. Nu het eraf is, krijg ik precies terug moet. Bedankt meisjes om me een beetje goede moed te geven. Trouwen doen we sowieso, ik zal nog zo tevreden zijn als de dag er is :)
|
|
Sarah
4-6-2011
|
22-3-2011 21:17:12
Kendra, vergeet inderdaad niet af en toe je hart te luchten. Dat kan zoveel deugd doen en de dingen waarover je stress had, lijken opeens minder erg. Heel wat mensen gaan ook blij zijn dat ze mogen helpen met de voorbereidingen. Goede vrienden of familie doen dat graag. Vergeet ook niet te genieten, uiteindelijk komt alles wel op zijn pootjes terecht. Heel veel succes! Sarah
|
|
Kendra
21-5-2011
|
22-3-2011 21:24:08
Niet moet maar moed dus :)
Shame on me ;) En bedankt Sarah!
|
|
Cindy
5-5-2012
|
22-3-2011 22:05:18
Ja, stress, dat overkomt ons allemaal wel eens hé.
Maar daarom is dit forum ook zo fantastisch. Je kan altijd eens luchten en je weet dat het allemaal zielsverwantjes van je zijn. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, dat schept toch een beetje een band.
Ben echt blij dat je hernieuwde moed hebt gevonden. De laatste fase gaat nu zeker en vast een stuk beter verlopen.
Wat die verbouwingen betreft, knijp af en toe eens een oogje toe, concentreer je nu vooral op je huwelijk. En nog een positief punt, nu moeten jullie na de trouw niet meer verhuizen en zal er al één en ander gedaan zijn in jullie huisje. Da's toch ook een fijne gedachte.
Groetjes,
Cindy
|
|
Ellen
17-9-2011
|
22-3-2011 22:15:30
Zennnnn ;-) Alles komt altijd goed
|
|
marjan
16-7-2011
|
22-3-2011 22:33:19
Wij verhuizen ook nog voor de trouw samen met nog een honderd andere zaken..Wat mij helpt, is een priorieitenlijst maken en alles goed plannen. En wij splitsen de zaken ook op tussen ons. Ik weet het, het is leuker om alles samen te doen maar het bespaart wel heel veel tijd en dan heb je nog ontspannende momenten over..Mijn vriend houdt zich vnl. bezig met de verhuis e.d. en ik doe zo veel mogelijk voor de trouw..en niet vergeten soms echt iets compleet anders te doen met uw vrije tijd..het komt als verspilling over maar dan krijg je het weekend erna weer dubbel zo veel gedaan!
|
|
Evelien
9-7-2011
|
22-3-2011 22:50:17
goooo Kendra, go Kendra! You can do it! Woohoow!! :)
|
|
Kendra
21-5-2011
|
23-3-2011 7:54:57
Zo`n lieve reacties allemaal :-) Superhard bedankt!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|