Terug naar overzicht
Ik vind het idee van een babysit voor de hele dag zeker goed, dat zou ik ook doen en was ook het plan voor het kindje van mijn schoonzus (maar door familieruzie weten we nog niet of die wel zal komen)Op deze manier ben je zelf ook iets `vrijer`, niet dat kinderen een last zijn maar je moet er wel goed op letten en op die dag heb je misschien heel veel andere dingen te doen.
alles is ook een beetje afhankelijk van de ouderdom denk ik. Mijn dochtertje van 5 was er van 's ochtends ook bij. Haar nichtje van 10 was er ook. Ze heeft haar geen minuut verveeld. Had ook wel boekjes mee enzo, maar dat is niet uitgehaald geweest. Oma's, opa's tantes, nonkels, ????? iedereen houd hen al wel eens bezig. Net voor de openingsdans heb ik naar de babysit gebeld. Zo heeft ze de openingsdans nog gezien en dan wou ze nog een dansje doen met ons. Rond 23h is ze dan met de babysit naar huis gegaan zonder probleem. Ze was moe maar heel fier dat ze het allemaal mocht meemaken! Een fantastische herinnering voor ons allen.
Wij hebben 2 kindjes ( net 2 jaar en bijna 4 jaar) . Wij nemen ook een babysit mee voor heel de dag, die een beetje op de kindjes let, met hen even naar buiten gaat als het in de kerk te lang duurt, bij hen blijft als ze een dutje doen in de late namiddag, hen in de gaten houdt tijdens de receptie en hen naar ons thuis brengt wanneer ze 's avonds moe worden en bij hen blijft wanneer ze slapen. 's morgens haalt ze hen ook nog uit hun bedjes.
Een heel goed plan zou ik zeggen...
Dag Kim; Ook wij hebben 4 dochters:-) Ik heb altijd gezegd dat ik pas wou trouwen als ze groot genoeg zijn om een ganse dag mee te maken. ze horen bij ons leven en ik vind dat ze dat dan ook mogen meemaken. Wij hebben gezocht naar een feestzaal met kamers bij zodat als ze moe zijn, ze kunnen gaan slapen. We hebben ook nog een kleine pruts en ik ga toch ook iemand zoeken die de ganse dag voor hen wil zorgen want voor jullie zal het al druk genoeg zijn.... Ik zou dus ook zeker een babysit zoeken.
Dag Kim, wij hebben ook kindjes, eentje van 3 en eentje van net 5 en ze gaan heel de dag met ons mee. Wij trouwen wel alleen voor de wet dus moeten ze niet lang stil blijven zitten.'s Avonds gaan ze mee naar het feest en zolang ze niet moe zijn, mogen ze blijven. Onze overbuur gaan we vragen om te babysitten en aangezien zijn ouders ook uitgenodigd worden, komt hij gewoon mee naar het feest en betalen we hem als babysit. Als het tijd brengen we ze alle drie naar huis en blijft de babysit slapen bij ons of bij mijn schoonouders (daar zijn we nog niet uit). s' Morgens staat hij samen met de kindjes op en houdt hen bezig tot wij er zijn.Een babysit is zeker een aanrader ... jullie kunnen samen met de kindjes genieten maar de babysit kan hen bezig houden en entertainen. GroetjesNele