Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stadhuis Antwerpen

8-4-2006 9:03:31
Hallokes,
Weet er iemand of je nog in het stadhuis van Antwerpen kan trouwen. Wij wonen beiden in stad Antwerpen en hadden dus gedacht daar te zullen trouwen. Nu vertelde mijn collega dat dit niet meer het geval zal zijn en dat je moet trouwen in het districtshuis :(
Ik wil dus perse in dat stadhuis trouwen he! Nu donderdag moeten we onze documenten gaan ondertekenen en dan weet ik het zeker maar ben nu toch wel ongerust.

groetjes, Ellen en Tom
www.tomenellentrouwen.bruiloftsite.nl

ellen
23-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 422

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik8-4-2006 11:29:10

hey ellen,

ik kan niet antwoorden op je vraag maar hier hebben wij ook zo'n probleem.
onze trouwzaal word verhuist van broechem naar oelegem.
probleem...ipv 10 min onderweg te zijn met de paarden zal het bijna 1 uur worden! alles was al gepland, de weg schoon uitgestippeld. de paarden mogen maar 8km doen, we moeten het nog juist berekenen maar kan goed zijn dat we daardoor eerst met de auto moeten gaan trouwen om dan terug te keren voor de paarden...pfffffff precies of we hebben nog gene stress genoeg.
en veel kan ne simpele burger daar dus niet aan veranderen.
ik zal alvast duimen dat uw plannen niet in duigen vallen :-)

grtjs
Heidi

Phyllis

Meld misbruik9-4-2006 9:38:32

Zeg Heidi,

Wat die paarden betreft, dat vind ik maar raar hoor. Wij hebben ook een koets (eentje waar heel de suite in kan) en die wordt getrokken door twee Friese paarden. De afstand tussen het districtshuis en de kerk is ongeveer 10 kilometer en dus een vol uur rijden. De koetsier zei dat dit geen probleem was, ook niet om terug te keren. Kzou toch nog eens goed informeren bij die koetsier van u.

En voor u Ellen, waarom doe je niet gewoon eens een telefoontje naar het stadhuis of stap er eens binnen en vraag het op de man af. Die mensen zullen u met plezier vertellen of het gaat of niet.

Groetjes,
Phyllis
28/07/06

Katrien
30-9-2006
 Meld misbruik9-4-2006 18:54:26

Als je uw ondertrouw regelt op het districtshuis (in buurt van de Ouddaan) van Antwerpen Centrum zelf dan trouw je zowiezo op het stadhuis (wij hebben 2 weken geleden onze ondertrouw gedaan en het werd daar bevestigd. Er moet wel 1 van beiden gedomicilieerd zijn

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik10-4-2006 9:33:39

phyllis,

het kan zijn dat het geen echt probleem is maar in de voorwaarden staat dat als ze meer dan 8km doen er een tussenstop van 15min moet voorzien zijn. 'k heb me misschien een beetje verkeerd uitgedrukt vorig berichtje :-)
maar 'k moet nog alles duidelijk bekijken en eens een mailke sturen naar die mensen. misschien is het maar een formaliteit dat op papier moet staan en maken ze er irl zo geen prob van :-)

grtjs
Heidi

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-4-2006 9:46:14

Hey,

een uur met de paardenkoets lijkt mij nogal riskant. Dat kan wel romantisch zijn, maar er mag dan ook niets mis gaan hé. Een vriendin van mijn zus moest maar een klein stukje met de koets en da's helemaal in het water gevallen, ze moesten uitstappen om te duwen want de kar zat vast in het gras omdat één van de paarden op hol was geslagen. Uiteindelijk was het wel grappig, maar de bruid kon er niet mee lachen...

Groetjes,
Lieve

nancy
12-5-2006
 Meld misbruik13-4-2006 11:31:29

wij wouden daar ook graag trouwen maar ja.we wonen wel in de regio antwerpen maar dus niet in antwerpen zelf balen zenne.en nu moesten we kiezen sven zen gemeente of de mijne,maar omdat we stiekem trouwen vonden we dat maar niks zo,maarja we hebben met het gemeentehuis afgesproken dat we langs de achterdeur binnengaan dus hopelijk komen we dan niemand tegen he!!!
enne met de koets een uur??heb ik de vorige keer ook gedaan en menne ex viel door het klik klak geluid gewoon in slaap!heel romantisch zenne hahahahahaha
groetjes 12-05-2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...