Terug naar overzicht
Super!! Hopelijk verloopt het op dezelfde manier bij onze (oudere) deken... Tof ook dat je niet zenuwachtig bent! Houden zo! Groetjes
Hey joyce, ik heb je al een bericht gestuurd maar dat lukte om een of andere reden niet. sorry dat ik ff in je topic kwam,maar jij doet ook je avondfeest in La Grange. Heb een paar vraagjes voor je. Wil je me mailen op nataja7@hotmail.com x
Fijn, dat is al een spannend gedeelte achter de rug, want er komt nog spanning genoeg.
Hey Joyce Wij trouwen dezelfde dag als jullie en we hadden maandag ook een afspraak met de pastoor ivm ons misboekje. Het onze is ook goedgekeurd, beter nog, hij vond het heel mooie teksten! Ik supercontect want ik heb er ook lang aan bezig geweest om de perfecte teksten te zoeken. Onze geloften hadden we zelf geschreven en hij vond ze schitterend. Nog 37 dagen te gaan en dan is het de grote dag :-) Groetjes Evi
hoi Evi, Het is fijn om die bevestiging te krijgen hé! Je steekt er uiteindelijk toch veel tijd en moeite in... Inderdaad nog 37 dagen :-) Moeten jullie nog veel doen? Bij ons zijn het nu nog enkele details (autoversiering, ballonnen, kledij bruidskindjes, bedankjes en bruidssuiker inpakken,...). Als het zonnetje op onze dag zo schijnt als de laatste dagen zal ik al heel gelukkig zijn :-) (als het regent ook hoor, maar stiekem hopen we toch wel op mooi weer) groetjes en nog veel succes! Joyce