Terug naar overzicht
3 à 5 Kg zal echt zo goed als niets uitmaken als je een gewone BH en slip neemt. Een corset is andere zaak, dan zou ik je aanraden om te wachten. Past gewoon uw BH met uw cup (die niet zal veranderen) maar met je sluiting "in het midden". Moest het zijn dat het nodig is, kan je hem dan nog eentje opschuiven om hem wat "strakker" te hebben.
Hey! denk dat dat er een beetje van afhangt. ik heb niet zo'n volumineuze boezem, dus als ik gewicht verlies is dat (gelukkig!!) niet aan mijn boezem. Ik ken wel veel mensen die zeggen dat ze, als ze vermageren, altijd aan hun borsten vermageren. Dus misschien toch nog efkes wachten. 14 mei is nog een tijdje, hé? groetjes, Lieselot
Dat hangt van uw lichaam af.Als ik een kilootje bijkom of afval zie ik dat onmiddellijk aan mijn bh.
Hoi, ik ben ook nog beetje aan het afvallen en heb mijn pas op 11 mei. Heb het es gevraagd in de lingeriezaak waar ik altijd ga en ze vertelden me dat als ik half april ga dit ook zeker op tijd is om de juiste BH te hebben. Desnoods krijg ik voor de pas de gewenste BH mee in een ander kleur als ze de juiste maat niet hebben. Qua omtrek kunnen ze altijd de BH versmallen achteraf, de cup niet hé. Dus ik zou ook nog even wachten, toch nog een week of 2-3. GroetjesGreet
hoi hoi, bh probleem is gekend. Indien je 5kg afvalt zit je op 1 maat. Het ligt eraan of je lichaam in cm'ers onder borst snel afneemt bij het afvallen. Indien dit wel zo is, zou ik even wachten! je cup gaat idd niet veranderen wel je omtrek! en altijd beter dat hij stevig zit! groetjes
Bedankt allemaal! Ik ga nog eens polsen bij mijn ma of we beter niet eind april of begin mei kunnen gaan. Ik ben redelijk veel afgevallen en ik zit nu van klerenmaat aan maat 44 ongeveer. Dan kan ik toch wel bij een gewone lingeriewinkel terecht hé? Ik heb al van veel bruidjes gehoord dat ze Marie-Fleur in Lier wel aanraden?