Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie

23-3-2011 10:35:16
Oké, ik heb weer een rare vraag. Ik ben nog een beetje aan het afvallen, allé ik hoop nog 3 à 5 kilo af te vallen eer ik de eerste pas heb van mijn trouwkleed (14 mei). Normaal zou ik volgende week zaterdag om lingerie gaan met mijn mama, maar zou ik het dan doen of kan ik het misschien beter uitstellen? Of maakt een paar kilo niet echt uit voor lingerie?

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 580

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik23-3-2011 10:50:30

3 à 5 Kg zal echt zo goed als niets uitmaken als je een gewone BH en slip neemt. Een corset is andere zaak, dan zou ik je aanraden om te wachten.
Past gewoon uw BH met uw cup (die niet zal veranderen) maar met je sluiting "in het midden". Moest het zijn dat het nodig is, kan je hem dan nog eentje opschuiven om hem wat "strakker" te hebben.

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik23-3-2011 10:51:45

Hey!
denk dat dat er een beetje van afhangt. ik heb niet zo'n volumineuze boezem, dus als ik gewicht verlies is dat (gelukkig!!) niet aan mijn boezem. Ik ken wel veel mensen die zeggen dat ze, als ze vermageren, altijd aan hun borsten vermageren. Dus misschien toch nog efkes wachten. 14 mei is nog een tijdje, hé?

groetjes,
Lieselot

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik23-3-2011 10:53:04

Dat hangt van uw lichaam af.
Als ik een kilootje bijkom of afval zie ik dat onmiddellijk aan mijn bh.

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik23-3-2011 11:49:29

Hoi,

ik ben ook nog beetje aan het afvallen en heb mijn pas op 11 mei. Heb het es gevraagd in de lingeriezaak waar ik altijd ga en ze vertelden me dat als ik half april ga dit ook zeker op tijd is om de juiste BH te hebben. Desnoods krijg ik voor de pas de gewenste BH mee in een ander kleur als ze de juiste maat niet hebben. Qua omtrek kunnen ze altijd de BH versmallen achteraf, de cup niet hé. Dus ik zou ook nog even wachten, toch nog een week of 2-3.

Groetjes
Greet

evy
18-6-2011
 Meld misbruik23-3-2011 12:20:24

hoi hoi,

bh probleem is gekend.
Indien je 5kg afvalt zit je op 1 maat. Het ligt eraan of je lichaam in cm'ers onder borst snel afneemt bij het afvallen. Indien dit wel zo is, zou ik even wachten! je cup gaat idd niet veranderen wel je omtrek!
en altijd beter dat hij stevig zit!

groetjes

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik23-3-2011 12:24:47

Bedankt allemaal! Ik ga nog eens polsen bij mijn ma of we beter niet eind april of begin mei kunnen gaan. Ik ben redelijk veel afgevallen en ik zit nu van klerenmaat aan maat 44 ongeveer. Dan kan ik toch wel bij een gewone lingeriewinkel terecht hé? Ik heb al van veel bruidjes gehoord dat ze Marie-Fleur in Lier wel aanraden?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...