Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

23-3-2011 10:47:54
hallo beste bruid en bruidegommen hoelang op voorhand doen jullie jullie uitnodigingen naar de genodigde de een zegt negen weken de ander zeggen 12 weken van te voren wanneer doen jullie dat

Stefan
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1004

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik23-3-2011 10:55:57

Hoi,

Wij trouwen op 10 juni en hebben vorig weekend onze eerste uitnodigingen afgegeven (ouders en rest van de suite). Vanaf morgen delen we de uitnodigingen uit. We zijn van plan om de uitnodigingen die niet afgegeven zijn tegen 10 april, die te versturen met de post. Dan hebben de laatste hun uitnodiging ongeveer 8 weken op voorhand. We vragen te bevestigen voor 1 mei.

Succes met de voorbereidingen

Groetjes Nathalie

Stefan
2-7-2011
 Meld misbruik23-3-2011 11:12:03

hoi nathalie
bedankt voor je reactie dan hebben we ongeveer een idee he en jullie in ieder geval ook veel succes met jullie trouw

groetjes sofie

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik23-3-2011 11:34:50

Wij trouwen 12 augustus en we willen de onze rond de 1e juni verzenden. Het is ook wel in de verlofperiode natuurlijk hé! Wij moeten bij onze zaal drie weken op voorhand laten weten hoeveel mensen er uiteindelijk komen.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik23-3-2011 11:38:49

hoi,

Normaal zegt de etiquette 6-8 weken op voorhand... Maar als je in de verlofperiode trouwt, kan het misschien wel handig zijn om iedereen al wat vroeger te verwittigen.

@ Claudia: 3 weken op voorhand? dat is wel veel op voorhand! wij moeten het maar een week op voorhand laten weten aan onze zaal (wij hebben natuurlijk wel geen diner voor iedereen, enkel voor de suite, wij hebben een dansfeest)

groetjes
Joyce

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik23-3-2011 11:42:45

@ Joyce: ja ik heb het juist nog eens nagekeken en het was toch drie weken hoor! Wij hebben ook geen eten voor iedereen, wij doen menu voor de suite en dan voor de avondgasten receptie met aansluitend dansfeest. Dus voor de avondgasten is het enkel hapjes en drankenforfait. Misschien omdat het midden in de zomer is dat ze het graag vroeg weten of zo...

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik23-3-2011 11:44:53

Aangezien we voor 1 oktober moeten weten wie er al dan niet aanwezig zal zijn, gaan wij de uitnodigingen beginnen uitdelen vanaf half juli.

Dit lijkt misschien wat vroeg, maar we hebben een dresscode en dan lijkt het me wel leuk dat je mensen de kans geeft eventueel in de laatste soldenkoopjes te kijken of ze niets leuks kunnen vinden voor die dag. Ook zijn er een aantal vrienden en famillieleden die werken in de gezoindheidszorg (nachten/weekenden...) We willen die mensen zeker de kans geven hun weekend te verplaatsen/wisselen indien ze zouden moeten werken en dan moet je daar niet te laat mee afkomen.

Groetjes,
Celesta

Stefan
2-7-2011
 Meld misbruik23-3-2011 12:19:14

hallo alle,

wij moeten het voor 12 juni 2011 weten wie komt of niet en wij moeten 1 week van te voren laten weten hoeveel gasten er komen en kunnen 48 uur van te voren nog veranderen het aantal dat zal van zaal tot zaal anders zijn denk ik

groetjes sofie

eline
20-5-2011
 Meld misbruik23-3-2011 17:26:21

hoi
wij trouwen op 20 mei en deze dit weekend begin ik ze uit te delen
tegen 6 mei moeten ze antwoorden of ze komen/niet komen

groetjes!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info