Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervelend probleempje

23-3-2011 12:15:00
hoi hoi,

Ik melde eerder al de vraag rond nylon kouse en het buikprobleem.
Welnu ik ben op een jaar 20 kg afgevallen, fijn om overal in te passen MAAR ja ik moet er geen tekening bij maken eh... als je een strakke band op je buik doet dan heb ik extra last van los vel... en totaal geen strakke huid...

Nu ben ik aan het zoeken naar methodes om op relatief korte tijd (3maand) het iets of wat strakker te krijgen. Ik ben aan het zwemmen (maar dit is lange termijn) De fitness rade geen trilplaat aan, maar eerder soort cirkel met verscheidene oefeningen. Ik twijfel zo! Ik zou zo graag wat spiere gecreerd hebben en iets of wat strakker zijn...
geen cmters meer verliezen of gewicht, gewoon aanstrakken

als er mensen zijn met tips, voor goede cremes, in combi met goede sport of dergelijke
laat maar kome!!! tis ook niet extreem omdat ik geleidelijk aan afviel, maar ja ik heb gewoon geen conditie nog spieren...

thx alvast!!!
een bruid die haar op dit moment bitter lelijk voelt...

evy
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 705

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik23-3-2011 12:21:47

Hey Evy,

Proficiat dat je 20 kg bent afgevallen! Ik ken het probleem, ik ben een goede 40kg afgevallen en het vel is niet leuk natuurlijk! Is het bij jou ook vooral je buik? Bij mij wel. Ik ben toen mijn laatste kilo's afgevallen met Bodystyling en dat hielp wel. Ze gaven me ook de tip om mijn buik in te smeren met goede crème, bijvoorbeeld van Nivea of Dove. Wel op letten dat er zoiets op staat van verstevigend of zo. En je moet het gewoon insmeren en dan met een rollende beweging over je buik van boven naar beneden gaan.Je doet elke keer een stukje buik zeg maar en zo rol je naar beneden. Dat echt zo 2 of drie keer doen.
Het heeft bij mij wel wat geholpen, maar ik heb me er al bij neergelegd dat het nooit echt superstrak gaat zijn. Bij mij is het misschien ook wel veel erger dan bij u. Ik weet nog wel dat de Bodystyling ook echt de trilplaat afraadt.

Sofie
30-10-2010
 Meld misbruik23-3-2011 12:28:40

Je krijgt maar op 1 manier alles weg en dat bekom je na een bezoekje aan de plastisch chirurg

evy
18-6-2011
 Meld misbruik23-3-2011 12:36:51

@claudia: proficiat voor jou ook, is niet niks.
bij mij is het ook vooral mijn buik. de bodystiling, kan je dit overal?
goh het is niet extreem bij mij, ik zal idd ook nooit strak strak en mager zijn, maar kwil het toch iets beter...

ik ga idd eens bij apotheker langs eens horen voor product. en hopen dat de fitness me niet in het zak zet.

@sofie: wel ja, daar is het bij mij dus echt niet extreem genoeg voor! Zeker omdat ik op lange termijn wel veel meer resultaat zou kunnen bekomen.

Freia
22-10-2011
 Meld misbruik23-3-2011 12:56:58

Misschien eens informeren naar Vip Line Transion... Dit is goed voor volgende: vermageren - spiertonus - huidspanning, verbetering van de huidelasticiteit, modellering van het lichaam

Je moet het maar eens opzoeken....

Veel succes!

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik23-3-2011 13:26:07

Ik ben er 60kg afgevallen en enkel een plastische chirurg kan je buik terug strakker maken ... Al de rest zal je wel een iets strakkere look geven, maar zeker niet permanent ...

Succes! Mijn afspraak met de chirurg is op 9 april!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik23-3-2011 13:30:40

De Bodstyling hebben wel een site waarin al hun locaties zijn. 't Afslankhuys is wel beter voor een strakkere vel denk ik, allé daar hebben ze meer toestellen om je vel wat strakker te maken. Ik ga met de tijd ook wel naar een chirurg gaan, maar dan pas nadat ik kindjes heb gekregen denk ik. Waar ga jij het laten doen Aurelie?

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik23-3-2011 13:53:21

Waar ik mijn bypass heb gehad hé, in Kortrijk! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...