Terug naar overzicht
Hey Evy, Proficiat dat je 20 kg bent afgevallen! Ik ken het probleem, ik ben een goede 40kg afgevallen en het vel is niet leuk natuurlijk! Is het bij jou ook vooral je buik? Bij mij wel. Ik ben toen mijn laatste kilo's afgevallen met Bodystyling en dat hielp wel. Ze gaven me ook de tip om mijn buik in te smeren met goede crème, bijvoorbeeld van Nivea of Dove. Wel op letten dat er zoiets op staat van verstevigend of zo. En je moet het gewoon insmeren en dan met een rollende beweging over je buik van boven naar beneden gaan.Je doet elke keer een stukje buik zeg maar en zo rol je naar beneden. Dat echt zo 2 of drie keer doen.Het heeft bij mij wel wat geholpen, maar ik heb me er al bij neergelegd dat het nooit echt superstrak gaat zijn. Bij mij is het misschien ook wel veel erger dan bij u. Ik weet nog wel dat de Bodystyling ook echt de trilplaat afraadt.
Je krijgt maar op 1 manier alles weg en dat bekom je na een bezoekje aan de plastisch chirurg
@claudia: proficiat voor jou ook, is niet niks. bij mij is het ook vooral mijn buik. de bodystiling, kan je dit overal? goh het is niet extreem bij mij, ik zal idd ook nooit strak strak en mager zijn, maar kwil het toch iets beter... ik ga idd eens bij apotheker langs eens horen voor product. en hopen dat de fitness me niet in het zak zet. @sofie: wel ja, daar is het bij mij dus echt niet extreem genoeg voor! Zeker omdat ik op lange termijn wel veel meer resultaat zou kunnen bekomen.
Misschien eens informeren naar Vip Line Transion... Dit is goed voor volgende: vermageren - spiertonus - huidspanning, verbetering van de huidelasticiteit, modellering van het lichaam Je moet het maar eens opzoeken.... Veel succes!
Ik ben er 60kg afgevallen en enkel een plastische chirurg kan je buik terug strakker maken ... Al de rest zal je wel een iets strakkere look geven, maar zeker niet permanent ... Succes! Mijn afspraak met de chirurg is op 9 april!
De Bodstyling hebben wel een site waarin al hun locaties zijn. 't Afslankhuys is wel beter voor een strakkere vel denk ik, allé daar hebben ze meer toestellen om je vel wat strakker te maken. Ik ga met de tijd ook wel naar een chirurg gaan, maar dan pas nadat ik kindjes heb gekregen denk ik. Waar ga jij het laten doen Aurelie?
Waar ik mijn bypass heb gehad hé, in Kortrijk! :)