TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claudia
12-8-2011
|
23-3-2011 12:26:15
Ah dat is leuk hé! En heb je ook tips gehad voor de lingerie? Dat vind ik echt moeilijk... Spannend hé!
|
|
evy
18-6-2011
|
23-3-2011 12:44:25
totaal nie dus eh...
ik wist hoe het ongeveer moest zijn,
om nie onder mijn kleed uit te kome :) en als da mij lukt ben ik al heel content!
welke tips bedoel je concreet?
|
|
Claudia
12-8-2011
|
23-3-2011 13:28:22
Ja, ik moet ook een bh pakken zonder bandjes, maar ik twijfel tussen een bh of korset of zo. Dat zal voor in de lingeriewinkel zijn zeker...
|
|
Sarah
2-7-2011
|
23-3-2011 15:41:43
hei Claudia,
gewoon effe om te melden da je moet opletten met zo een corset!
Ik heb onze burgerlijke trouw al achter de rug, en ik had toen een bustierkleedje aan, en zo een corset ale dat lijkt zo wat feestelijk en sexy, dus ik was daarvoor gegaan, ook in het gedacht dat dat niet ging afzakken. Nu dat is allemaal waar, maar wat ze er niet bijzeggen is dat dat dus absoluut niet gemakkelijk is ;)
Ale misschien verschilt dat nog qua merk of zo, t mijne was van marie-jo, daar zitten zo van die ijzeren baleinen in en da is allemaal goed in t begin, en als je rechtstaat, maar neerzitten of eten is echt niet evident.
Zo een bh zonder bandjes, waar ik nu voor gekozen heb voor onder mijn effectieve trouwkleed, kunnen ze trouwens blijkbaar ook met een soort van clipskes vastmaken aan het kleed zodanig dat ie zeker niet zakt of komt piepen
voila gewoon effe ter info,
gewoon omdat ik op de burgerlijke trouw op een gegeven punt naar het toilet van het restaurant geweest ben om dat corset te gaan uitdoen ;) da is gelijk niet bedoeld om lang aan te hebben naar mijn gedacht
|
|
Claudia
12-8-2011
|
23-3-2011 15:47:37
@ Sarah: Bedankt voor de tip! ik ga het wel eens passen denk ik, maar ik heb al van meer mensen gehoord dat het niet altijd comfortabel is. En op zo'n mooie dag moet het toch comfortabel zitten hé! En het zal dan toch van 's morgens vroeg tot misschien de andere dag 's morgens vroeg zijn dus ik zal er zeker op letten! Ik heb alleen een beetje schrik bij zo'n bh zonder bandjes...
|
|
evy
18-6-2011
|
23-3-2011 17:21:23
mja, bij mij sprake ze van die doorzichtige, of als mogelijk is, om de met lusje in kleed bandjes daar aan vast te maken zodat ze op hun plaats blijven, bij mij is het bijv een kwestie dat ze genoeg naar buite toe (schouder) moeten zijn...
tligt van kleed tot kleed... maar zonder is idd wel steunverlies, mij rade ze het af...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|