Terug naar overzicht
Hey Ellen, Wij zijn met een hele groep swing lessen aan het volgen, bij ons zal de dans met de ouders dus een swing zijn. Gewoon doen waar je zin in hebt. Veel plezier! Groetjes, Julie
Ik doe een weense wals met men vader. Enkel ben ik ook op zoek naar een goed nummer. De meeste zijn te traag, en de snellere zijn wat betreft tekst maar niks. Het is dus een zoeken... (dj weet vaak tips, eens jij weet welke dans je wil doen) groetjes
Je zou kunnen dansen op de openingsdans die je ouders hadden, toen zij trouwden...
Dmitri Shostakovich met Walz No. 2 is typische weense wals
Zo ne snelle wals!! Daarvoor moet je serieus geoefend zijn! :-D
Wij hebben gekozen om de hiervoor te dansen op de openingsdansen van onze ouders. Vonden ze heel leuk!!
weense wals is nu eenmaal een snelle wals waar je je hoofd moet bij houden anders struikel je over je eigen voeten :-)
Deze is misschien iets trager als wals ? http://www.youtube.com/watch?v=dU1gsYZl00Y Ik kan zelf geen wals (meer) dansen zoals het hoort, na een auto-ongeluk word ik na 2 walsmaten al draailings en zou echt tegen de grond gaan dus ben ik verplicht om gewone passen in te lassen maar dat werkt perfect hoor. Deze wals leent zich daar perfect toe .