Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

50 dagen op teller - enkele vraagjes

23-3-2011 13:59:58
Hey medebruidjes,

vandaag staan er nog 50 daagjes op de teller. Het begint toch tijd om wat na te denken over de laatste details. Mijn verloofde en ik zijn van plan om de gasten toe te spreken aan het begin van het avondfeest. Nu weet ik niet direct hoe of wat we zouden zeggen. Mensen die dit wel al weten? Of die hier iets voor op papier gezet hebben?

Tijdens ons avondfeest waren we eventueel van plan foto's te projecteren, maar ja is denk ik niet mogelijk om er voor te zorgen dat iedereen scherm kan zien en er niemand met zijn rug naar toe zit. Hoe zouden jullie dat dan doen? Tussen de verschillende gangen? Of zouden jullie dat niet doen?

Wanneer geven jullie de cadeautjes aan de speciale gasten? Doen jullie dit stilletjes of zet je die mensen fameus in de bloemetjes? Geven jullie iets aan jullie getuigen? Ergens hebben we zoiets van uiteindelijk is het toch al een eer om onze getuige te mogen zijn? Hoe denken jullie daarover?

Tot slot, mijn ventje is jarig op onze trouwdag. Nu heb ik ondertussen wel al enkele cadeautjes gevonden. Maar ik vroeg me af of ik op het avondfeest nog iets speciaals zou doen of niet. Iemand ideeën? Hij wordt 25 jaar op onze trouwdag.

groetjes,
Kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 708

marjan
16-7-2011
 Meld misbruik23-3-2011 14:04:21

wij geven de cadeau's voor de ouders en getuigen tijdens onze speech (dan hebben we ineens al iets om te zeggen en lijkt het niet al te kort :-)). Ik vind het wel gepast om hen even in de spotlight te zetten aangezien zij toch ook een heel pak moeten organiseren (vrijgezellen,..). De volledige tekst hebben we echter nog niet voor onze speech, ik volg dit dus even mee :-)

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik23-3-2011 14:23:44

Wij verwelkomen eerst iedereen en bedanken ze voor hun aanwezigheid. Een klein verhaaltje over hoe we elkaar hebben leren kennen tot hoe we uiteindelijk aan deze dag beland zijn. Ik neem dan het woord om zijn ouders te bedanken, hij zal mijn ouders bedanken (die dan ook hun cadeau in ontvangst zullen nemen). Nu zitten we met de twijfel, ofwel geven we de bedanking van onze getuigen meteen derna, ofwel niet. Daar zijn we nog niet zo zeker. Wat wél zeker is, is dat de getuigen bij ons ook iets krijgen !

Ik geef ook sowiso iets aan mijn (dan al) man. Iets kleins is altijd leuk hé ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...